Kaufland startuje z najnowszą kampanią, której celem jest propagowanie pozytywnego podejścia do swojego ciała i zdrowia. Pod hasłem "Every body needs love!" sieć promuje podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu.
Ciałopozytywna kampania sieci Kaufland
Kierując się ideą ruchu w myśl zasad body positive Kaufland stworzył kampanię, w której chce przekonać Polaków do pełnej akceptacji swojego wyglądu oraz szerzyć myśl związaną z tym, że każde ciało zasługuje na miłość, troskę i uwagę, a dbanie o skórę i włosy przy pomocy kosmetyków to pierwszy krok do afirmacji siebie, a w konsekwencji – również do dobrego samopoczucia.
Hasłem przewodnim kampanii jest zdanie "Every body needs love!". 18 sierpnia odbyła się premiera spotu promocyjnego przygotowanego w całości przez Kaufland Polska przy współpracy z agencją Kalicińscy oraz domem produkcyjnym Feelmovie. Film pojawi się w mediach społecznościowych firmy Kaufland – YouTube, TikTok, Facebook i Instagram oraz w szeroko pojętym digitalu.
Sieć rozpoczęła współpracę z influencerami – Ewokracją i Stukniętym Mikka
Do współpracy przy projekcie zaproszono również słynących z samoakceptacji i dystansu do siebie influencerów. Dwukolorowa, Ewokracja i Stuknięty Mikka – polscy tiktokerzy, będą publikować na swoich social mediowych profilach oraz profilu Kaufland Polska materiały odnoszące się do tematu ciałopozytywności. Pokażą m.in. problem hejtu wyglądu. Częścią całej akcji będą także angażujące konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Dla różnych potrzeb skóry
W kampanii Kaufland promuje markę własną – bevola. Obejmuje ona produkty do pielęgnacji twarzy, skóry, włosów oraz higieny dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a nawet niemowląt. Receptury produktów składają się z wyselekcjonowanych składników i są regularnie sprawdzane przez niezależne instytuty pod kątem ich bezpieczeństwa oraz oddziaływania na skórę.
"Every body needs love!" ma być hasłem, które będzie pozytywnie nastrajać i zachęcać Polaków do czułego postrzegania samego siebie. Klip reklamowy można znaleźć na platformie YouTube.
Foto: mat. prasowe