„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Bohaterem kampanii jest pracownik MAKRO – Marek, który w 30-sekundowym spocie, podczas zakupów opowiada o zasadach programu. Kampania będzie trwała 2 miesiące i będzie dostępna w 2 kanałach: radiu oraz internecie. Za kreację odpowiada Agencja INCUBI, a za kampanię mediową Starcom & MGA.
30-sekundowy spot reklamowy usłyszy 900.000 słuchaczy 70 ogólnopolskich oraz lokalnych stacji radiowych. Z kolei filmik zobaczy aż 3.000.000 internautów w najpopularniejszych serwisach internetowych. Reklama będzie wyświetlała się użytkownikom w pobliżu sklepów konkurencji.
Foto: mat. prasowe