Redakcja poleca
Liczba promocji w sklepach rośnie. Sieci convenience wyprzedziły dyskonty
Zgodnie z najnowszymi danymi, od stycznia do grudnia 2024 roku sieci handlowe zrobiły o 12,5% więcej tego typu akcji niż w 2023 roku.
27 stycznia 2025
Paweł Pańczyk
szef portalu
p.panczyk@wiadomoscispozywcze.pl
LinkedIn
Anna Pańczyk
redaktor prowadząca
a.panczyk@wiadomoscispozywcze.pl
LinkedIn
Joanna Kowalska
redaktor
j.kowalska@wiadomoscispozywcze.pl
+48 515 001 205
LinkedIn
Monika Książek
redaktor
m.ksiazek@wiadomoscispozywcze.pl
LinkedIn
Z redakcją możesz skontaktować się też tutaj.
Jeśli chcesz pisać dla nas teksty. Zostaw wiadomość pod tym adresem.
Zgodnie z najnowszymi danymi, od stycznia do grudnia 2024 roku sieci handlowe zrobiły o 12,5% więcej tego typu akcji niż w 2023 roku.