Lite e-Commerce, start up należący do Grupy Żabka, który odpowiada za aplikację Jush, rozpoczyna kampanię reklamującą usługę. We współpracy ze znaną artystką powstały dwa murale w stolicy. Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce.
To już kolejna akcja promocyjna w tym sezonie. Wcześniej start-up wystartował z działaniami OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego "wirtualnego punktu odbioru". Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła "Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!", skierowanego do ludzi ceniących nowoczesne i wygodne rozwiązania.
Jush wpisuje się w tkankę miejską Warszawy
Murale przyciągają wzrok mocnymi kolorami z przewagą zieleni, które są wiodącymi barwami w identyfikacji marki. Narysowane postacie przywołują skojarzenia związane z wolnym czasem i dobrą zabawą. Na grafice znajdziemy bohaterów cieszących się życiem, którzy „robią, co chcą”. Pozwala im na to aplikacja Jush, dzięki której mogą zrobić zakupy w 15 minut.
Dzięki temu wolne chwile mogą przeznaczyć na rozwój swoich pasji – jazdy na desce czy tworzeniu muzyki. Całości dopełnia torba z zakupami, która znajduje się na pierwszym planie. Na jednym z murali spostrzeżemy również kuriera z charakterystyczną zieloną torbą na zakupy.
Start up stawia na młodych artystów
Jush kontynuuje działania z artystami młodego pokolenia. Po współpracy z Aleksandrem "Lisem Kulą" Morawskim zdecydował się podjąć ją z projektantką wizualną i i ilustratorką Eweliną Gąską. Kluczowy dla twórców aplikacji był styl artystki, który pasuje do swobodnej komunikacji marki. Startup Lite e-Commerce zapowiada, że w przyszłości planuje nawiązać kolejne współprace z polskimi, utalentowanymi artystami.
Foto: mat. prasowe