Do portfolio Żołądkowej Gorzkiej dołączyły dwie Rześkie nowości – Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon. Nowe smaki zachwycają unikalnym połączeniem macerowanych owoców i są idealną propozycją na lato. Oba warianty są już dostępne w sklepach, w atrakcyjnej limitowanej edycji opakowania.
Żołądkowa Gorzka Arbus & Limonka
Polacy zwracają szczególną uwagę na jakość produktów alkoholowych, szukając tych, które wyróżnia naturalność i wysoka jakość składników. Dodatkowo, niezwykle ważny jest dla nas smak – lubimy być zaskakiwani, próbować nowości i ciekawych połączeń.
Odpowiedzią na preferencje Polaków są nowe Rześkie smaki od Żołądkowej Gorzkiej – Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon, które jednocześnie idealnie wpisują się w obecne trendy rynkowe.

Mango & Melon nowym smakiem Żołądkowej Gorzkiej
Nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej wyróżnia unikalna receptura na bazie macerowanych owoców. W specjalnych kadziach maceruje się gorzkie pomarańcze Citrus Aurantium, doprawia karmelem i sekretną mieszanką przypraw.
Maceracja sprawia, że alkohol idealnie przegryza się ze składnikami – wnika w ich środek, a następnie wyciąga z nich pełnię smaku i aromatu. Nowości zawierają 100 % naturalnych składników, a ich smak zachwyca lekkością.
Dwa lata temu wprowadziliśmy na rynek Żołądkową Gorzką Rześką, która stała się jednym z najlepiej sprzedających alkoholi kolorowych w Polsce. Widząc, jak dobrze linia Rześkich została odebrana przez konsumentów, chcieliśmy dalej rozbudowywać jej portfolio smakowe. Mamy nadzieję, że i tym razem nowe smaki – Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon – zasmakują konsumentom i ponownie docenią oni wysoką jakość produktu.
W drinku lub w shocie - nowe smaki Żołądkowej Gorzkiej
Nowe propozycje od Żołądkowej Gorzkiej – Rześka Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon idealnie sprawdzą się latem, trafiając w różne gusta konsumentów. Wedle preferencji, można z nich przyrządzić łatwe i smaczne koktajle, dodając np. lód, tonik lub napój typu „sprite” albo podawać w formie shotów. Oba warianty możemy znaleźć w sklepach w specjalnej, limitowanej edycji opakowania w pojemnościach 500 i 200 ml, oraz mniejszej – 90 ml ze standardową etykietą.
Foto: Stock Polska