Marka Sonko przeprowadziła redesign opakowań swoich produktów. Ciepłe, słoneczne barwy podkreślą pozytywną energię, jaką tworzy marka.
Sonko to marka, która towarzyszy konsumentom już od 30 lat. W tym czasie stała się liderem rynku w kategorii zdrowej żywności i by utrzymać tę pozycję, nie przestaje się rozwijać. Poszerzająca się gama produktów i podejmowanie coraz to nowych wyzwań, poprzez wejście w nowe kategorie sprawiły, że marka zdecydowała się na rebranding. Ma on na celu wprowadzenie spójności i jedności w identyfikacji wizualnej, ale również wdrożenie nowej strategii bazującej na esencji marki czyli pozytywnej energii.
Wyróżnić się na sklepowej półce
Według badań prowadzonych wśród konsumentów, aż 70% decyzji zakupowych jest podejmowana w sklepie. Kiedy stajemy przed pełną półką sięgamy po produkt, który znamy, lubimy, budzi dobre skojarzenia oraz w jasny sposób przekazuje kluczowe informacje. Mając to na uwadze, marka Sonko zdecydowała się na rebranding, by lepiej zaprezentować się klientom i wzmocnić pozytywne skojarzenia, powiązane z nazwą oraz dotychczasową identyfikacją.
Nowe opakowania Sonko wzmacniają charakter marki, jako ciepłej, przyjaznej, rodzinnej, dbającej o zdrowie i pozytywnej w każdym calu. Dlatego, obok zmiany identyfikacji, na pudełkach z kaszami, czy ryżem, pojawią się również zdjęcia potraw, mające być inspiracją dla kupujących. Obok apetycznie wyglądającego dania znalazły się najważniejsze informacje o produkcie, przedstawione w czytelny i uporządkowany sposób – dodatkowo wzmocnione boczną belką kolorystyczną.
Rembrandingowi towarzyszy kampania wizerunkowa
Nowością jest również identyfikacja poszczególnych kategorii. Różne rodzaje ryżu zostały oznaczone barwą niebieską, a kasze brązową. Dzięki temu zakupy mają stać się łatwiejsze, przyjemniejsze i szybsze.
Rebrandingowi Sonko będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa. Marka skupi się na działaniach digitalowych oraz w punktach sprzedaży, by tam dotrzeć bezpośrednio do konsumentów. Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej można już znaleźć na sklepowych półkach.
Foto. mat. prasowe