SPAR wprowadza nową markę własną. Znajdziemy w niej produkty gotowe

SPAR wprowadza nową markę własną. Znajdziemy w niej produkty gotowe

Sieć SPAR wprowadza nową markę produktów gotowych – Fresh to go at SPAR. Oferta obejmuje pierogi, makarony, tortille, sałatki typu lunch box i soki. W ten sposób sieć odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy chcą dobrze się odżywiać, ale nie zawsze mają czas na przygotowanie wartościowych posiłków.

"Marka Fresh to go to szwajcarski brand SPAR, jednak wszystkie dania oraz soki są produkowane w Polsce, przez polskie przedsiębiorstwa" – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce. Jak wyjaśnia, także receptury nowych produktów zostały opracowane i dostosowane do gustów polskich konsumentów.

Nowa marka w ofercie SPAR 

Smaki gotowych produktów pod marką Fresh to go at SPAR nawiązują do różnych zakątków świata, ale także tradycyjnej polskiej kuchni. "Jesteśmy przekonani, że wyroby te zdobędą uznanie klientów sieci SPAR i już wkrótce staną się ich ulubionymi" – mówi Agnieszka Nabiałek, kierownik ds. rozwoju nowych produktów kategorii świeże.

Fresh to go to także wygoda – dania można odgrzać na szybko, a sałatki zjeść nawet od razu, gdyż mają widelczyk w zestawie. W ofercie marki własnej SPAR znajdują się posiłki na każdą porę dnia. Wśród nich znajdziemy m.in.:

  • Pierogi w pięciu smakach, w tym dwa warianty wegańskie, to tradycyjne dania kuchni polskiej. Dzięki dodaniu omast z pietruszką, cebulką lub wędzonką oraz wysokiej jakości farszom mamy domowy obiad zaledwie w kilka minut!
  • Makarony to sycące dania kuchni włoskiej. Pyszne, dzięki odpowiednio dobranym składnikom, bez dodatku aromatów i barwników.
  • Tortille na ciepło – dla szukających alternatywnej przekąski w porze lunchu i kolacji. Dostępne w dwóch wariantach smakowych – klasyczny, łagodny smak oraz dla poszukujących doznań kulinarnych z odległych zakątków świata – meksykański, delikatnie ostry.
Foto: mat. prasowe
  • Wyśmienite, zdrowe soki – tłoczone na zimno ze świeżych owoców i warzyw, następnie utrwalane za pomocą wysokiego ciśnienia. Metoda paskalizacji (HPP – high pressure processing) pozwala na zachowanie naturalnej barwy, smaku i zapachu. Soki pozostają pełne cennych wartości odżywczych  pochodzących z owoców i warzyw, jak: witaminy, antyoksydanty, minerały czy błonnik. Paskalizacja powoduje niszczenie niepożądanych drobnoustrojów i patogenów, jednocześnie wydłużając termin przydatności do spożycia, przy zapewnieniu bezpieczeństwa konsumentów.
  • Trzy warianty sałatek to oferta na mniejszy i większy apetyt. Sałatka z kurczakiem a’la Cesar oraz dwa warianty wegetariańskie: sałatka w stylu greckim oraz z Mozzarelą i makaronem fusilli są doskonałe dla zaspokojenia większego głodu. Utrzymują świeżość dzięki oddzielnie rozmieszczonym składnikom. Gotowe do spożycia – wystarczy wymieszać, by cieszyć się ich smakiem.

Foto: mat. prasowe

Reklama