SPAR stawia na świeże produkty. Sieć rozszerza gamę produktów marki własnej

SPAR stawia na świeże produkty. Sieć rozszerza gamę produktów marki własnej

SPAR stawia na świeże produkty. Sieć chce pokazać swoje przewagi konkurencyjne poprzez rozszerzenie kategorii świeżych warzyw pod marką własną.

Od lipca br. SPAR rozszerzył ofertę warzyw marki własnej sieci. Wśród asortymentu pojawiły się także pomidory malinowe, koktajlowe, daktylowe oraz cherry, marchewka, włoszczyzna czy ziemniaki – wszystkie pod marką SPAR.

Świeże warzywa w sklepach SPAR

"Świeże warzywa marki SPAR to nasza nowa kategoria, która pokazuje przewagi konkurencyjne sieci. Produkty świeże zawsze były naszym atutem i wiele inwestujemy w te strefy w każdym sklepie" – komentuje Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce. Jak dodaje, dzięki rozwojowi kategorii świeżych, sieć może także zacieśniać współpracę z polskimi dostawcami.

Świeże warzywa marki SPAR (mat. prasowe)

Warzywa pod marką własną SPAR zamknięte są w wygodnych opakowaniach, które mają zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem.


Foto: SPAR Polska

Reklama