Lisek odmienia oblicze dark stores. Firma stworzyła artystyczną witrynę

Lisek odmienia oblicze dark stores. Firma stworzyła artystyczną witrynę

Dark store nie musi kojarzyć się ze sklepem, do którego nie mają wstępu klienci. Lisek.App, który dostarcza zakupy nawet w 10 minut, zdecydował się wykorzystać potencjał mikro centrum dystrybucyjnego w nieszablonowy sposób.

Witryna punktu dark store, który zlokalizowany jest w samym centrum Warszawy zmieniła się w niecodzienną wystawę. "Zależało nam żeby stworzyć wizytówkę Lisek.App w samym centrum Warszawy, która będzie estetycznym elementem miasta, przyciągającym wzrok przechodniów" – skomentował na LinkedIn start-up.

Obszar witryny mini centrum dystrybucyjnego Liska zostało wykorzystane by przykuwać wzrok przechodniów  /foto: @Lisek.App(Linkedin)

W szyldach mini centrum dystrybucyjnego pojawiły się instalacje prezentujące najważniejsze funkcjonalności Liska. Znalazła się tam informacja o dostawie, którą kurierzy realizują nawet w 10 minut od złożenia zamówienia, a także grafika nawiązująca do najnowszej funkcji – dostawy zakupów na pinezkę.

Nowa inscenizacja powstała w warszawskim dark store Liska /foto: @Lisek.App(Linkedin)

Wiele wskazuja na to, że Lisek nie spocznie na jednej instalacji. Jak pisze na LinkedIn start-up, potencjał witryn magazynów w branży q-commerce nie był do tej pory wykorzystywany. "(...) my chcemy to zmienić i mamy dużo pomysłów na przyszłość!" – dodaje. 

Instalacja w witrynie dark store /foto: @Lisek.App(Linkedin)

Za projekt witryny liskowego dark store odpowiadają Kachna Baraniewicz oraz Aleksandra Zalewska.


Foto: @Lisek.App(Linkedin)

Reklama