Kaufland zaznacza obecność w miastach turystycznych. Sieć rusza z kampanią

Kaufland zaznacza obecność w miastach turystycznych. Sieć rusza z kampanią

Sieć Kaufland wystartowała z wakacyjną kampanią pod hasłem: "Gdzie tanie lato na bogato mam?". Stacjonarne działania promocyjne obejmują między innymi wodne billboardy, banery w wybranych miejscach na plażach oraz PromoTeamy. Dodatkowo kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w telewizji, radiu oraz profilach sieci w mediach społecznościowych.

Lekka forma komunikacji na sezon letni

Sezon urlopowy w rozkwicie, w związku z tym Kaufland stworzył niekonwencjonalną i lekką w formie komunikację z klientami wypoczywającymi na wczasach. Różnorodne działania promocyjne, które łączy główne hasło kampanii "Gdzie tanie lato na bogato mam?", odbywają się w północnych i południowych rejonach Polski, w ulubionych przez Polaków miejscowościach wypoczynkowych i turystycznych, m.in. w Szczecinie, Świnoujściu, Łebie, Władysławowie, Krakowie czy Żywcu.

Podczas letnich miesięcy wakacyjne kurorty odwiedzają specjalnie przygotowane PromoTeamy – grupy promocyjne wyróżniające się odzieżą zaprojektowaną zgodnie z konceptem wizualnym kampanii oraz wyposażone w wózki z flagami. Przedstawiciele promocyjnych teamów w najbardziej ruchliwych lokalizacjach na deptakach rozdają ulotki Kaufland ze specjalnie wybranymi ofertami w atrakcyjnych cenach, które przypadną do gustu urlopowiczom, m.in. orzeźwiające napoje i lody, produkty do grillowania, jak również sprzęt plażowy i turystyczny.

Przy zejściach na plaże czy w innych miejscach uczęszczanych licznie przez spacerowiczów i rowerzystów znajdują się bilbordy, które informują przechodniów o letnim asortymencie dostępnym w sklepach Kaufland.

Kaufland w Kinie na leżakach

Kampania "Gdzie tanie lato na bogato mam?" będzie widoczna również podczas seansów "Kina na leżakach", największego w Polsce wakacyjnego kina plenerowego, którego Kaufland jest po raz kolejny sponsorem. Oglądając filmy, widzowie mogą usiąść w wygodnych leżakach, które stworzono zgodnie z graficzną odsłoną kampanii sieci. Dodatkowo dla miłośników filmowych wrażeń Kaufland przygotował konkursy z nagrodami i upominkami, a także możliwość zrobienia sobie zdjęcia na specjalnej fotościance zaprojektowanej w letnim stylu.

Nawiązania do kina będzie można zobaczyć również na plażach w siedmiu lokalizacjach nad Bałtykiem, gdzie na wieżyczkach ratowniczych umieszczono żartobliwe hasła "Gdzie koło i wesoło mam?", które odnoszą się do popularnego pod koniec lat dziewięćdziesiątych komediowego hitu „Goło i wesoło”.

Wakacyjna kampania Kaufland (mat. prasowe)

Niestandardowym elementem wakacyjnej kampanii marketingowej Kaufland są również billboardy wodne, czyli reklamy ciągnięte przez motorówki wzdłuż wybrzeża, które zachęcają do bezpiecznego wypoczynku nad wodą. Kampania będzie widoczna również w wakacyjnym pociągu relacji Warszawa – Trójmiasto – Ustka: do końca lipca urlopowicze jadący nad morze będą mogli zapoznać się z treściami reklamowymi m.in. na plakatach i naklejkach.

Działania stacjonarne w miejscowościach turystycznych oraz podczas kilkudziesięciu seansów "Kina na leżakach" wspierana jest reklamą w telewizji, radiu, profilach sieci w mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych Kauflandu. Kampania "Gdzie tanie lato na bogato mam?" potrwa do końca sezonu urlopowego.


Foto: mat. prasowe

Reklama