Koral rusza z mocną kampanią. Na ekranach pojawią się lody i... konsumenci

Koral rusza z mocną kampanią. Na ekranach pojawią się lody i... konsumenci

Marki Lody Koral i Bracia Koral rozpoczynają niecodzienną kampanię. W 20 miastach w całej Polsce na ekranach LED pojawią się lody Grand, Bracia Koral oraz Slick, a także zdjęcia zwycięzców specjalnej akcji. 

Marka Koral na ekranach w całej Polsce

Koral nawiązał współpracę z siecią Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital OOH. W ramach wspólnych działań wystartowała właśnie kampania reklamowa. Marka Koral pojawi się na 75 ekranach w 21 miastach w całej Polsce, m.in. przy Galerii Krakowskiej w Krakowie czy na Placu Unii i na hotelu Marriott w Warszawie.

To jednak nie wszystko – obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki zyskując ogromną rozpoznawalność – zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej "QuickSlick i fejm masz w mig" pojawią się bowiem na tych samych ekranach obok spotów marki.

Jak zyskać "fejm" z marką Koral?

Marka Lody Koral we współpracy z agencją Veneo przygotowała innowacyjną akcję specjalną dla swoich konsumentów, którzy, dzięki zasięgom jakie oferują kampanie Screen Network, mogą zyskać popularność i "fejm". Oprócz spotów reklamowych na ekranach wyświetlać się będą zdjęcia zwycięzców akcji "QuickSlick i fejm masz w mig" skierowanej do młodzieży. 

Kampania reklamowa oraz akcja specjalna marki Lody Koral potrwa do 10 sierpnia br. Za koncept kreatywny kampanii "QuickSlick i fejm masz w mig", a także koordynację współpracy ze Screen Network odpowiada agencja Veneo. Komunikaty wyświetlane na ekranach Screen Network docierają do ponad 6 milionów osób, trafiając do 6 na 10 Polaków przebywających poza domem.

Jak pojawić się na ekranie? Zasady akcji Koral 

Aby wziąć udział w akcji wystarczy zrobić sobie zdjęcie – z loem Slick lub bez oraz wypełnić formularz. W nim należy wgrać zdjęcie oraz odpowiedzieć na pytanie "QuickSlick - i co Ty na to?".

80 zwycięskich zdjęć ukaże się na ekranach LED w największych polskich miastach, w tym na hotelu Mariott w Warszawie. Będzie można je oglądać od 23 lipca do 14 sierpnia 2022 roku.


Foto: mat. prasowe

Reklama