Żabka rusza z pierwszą kampanią dedykowaną marce własnej Foodini

Żabka rusza z pierwszą kampanią dedykowaną marce własnej Foodini

W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów. W ramach działań marketingowych powstały specjalne spoty, których motywem jest wpadająca w ucho piosenka. Sieć przygotowała też specjalną promocję dla klientów korzystających z aplikacji Żappka.

"Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą" – mówi Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka. Produkty pod marką własną Żabki są w 100% roślinne, a ich opakowanie powstało w plastiku w pełni pochodzącego z recyklingu.

Odpowiedź Żabki na aktualne trendy

Wśród 10 najpopularniejszych przekąsek wymienianych w pierwszej kolejności w badaniu "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków" są owoce (47%) i warzywa (21%)[1]. Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także pracochłonnym procesem przygotowania posiłków. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują  owocowych i roślinnych przekąsek oraz chcą je mieć na wyciągnięcie ręki, zawsze kiedy tego potrzebują. W ramach marki Foodini znajdą aż 10 propozycji smakowych.

Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji. Moim ulubionym Foodini jest Egzotycznie Żółty, uwielbiam go na drugie śniadanie.

Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka

Respondenci badani przez IPSOS przyznali, że przygotowując śniadanie zwracają uwagę przede wszystkim na: smak (50,7%), łatwość (39,8%), szybkość (39,2%), użycie warzyw i owoców (29,9%) oraz na to, czy posiłek będzie sycący (29,9%). Co ciekawe, co czwarty respondent spożywa drugie śniadanie poza domem.

Szeroka kampania marki własnej Foodini

Foodini jest odpowiedzią Żabki na potrzeby konsumentów. W jego skład wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy, bez dodatku utrwalaczy i substancji słodzących. Z analiz sprzedażowych sieci wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.

Zastosowanie w przygotowaniu Foodini zastępującej pasteryzację innowacyjnej technologii HPP (ang. high pressure processing), polegającej na użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze, gwarantuje zachowanie wartości odżywczych i świeżego smaku tych płynnych przekąsek.

Foodini jest  dostępne w Żabce w wygodnych poręcznych pojemościach 250 ml oraz 750 ml, którymi można delektować się dłużej lub podzielić z bliskimi.

Najnowsza kampania Foodini wystartowała 6.07 i potrwa do 16.08. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach, a jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji Żappka będą mogli zakupić produkty w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.


Foto: Żabka Polska

[1] Badanie IPSOS Food Trends 2021. 

Reklama