W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów. W ramach działań marketingowych powstały specjalne spoty, których motywem jest wpadająca w ucho piosenka. Sieć przygotowała też specjalną promocję dla klientów korzystających z aplikacji Żappka.
"Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą" – mówi Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka. Produkty pod marką własną Żabki są w 100% roślinne, a ich opakowanie powstało w plastiku w pełni pochodzącego z recyklingu.
Odpowiedź Żabki na aktualne trendy
Wśród 10 najpopularniejszych przekąsek wymienianych w pierwszej kolejności w badaniu "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków" są owoce (47%) i warzywa (21%)[1]. Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także pracochłonnym procesem przygotowania posiłków. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują owocowych i roślinnych przekąsek oraz chcą je mieć na wyciągnięcie ręki, zawsze kiedy tego potrzebują. W ramach marki Foodini znajdą aż 10 propozycji smakowych.
Respondenci badani przez IPSOS przyznali, że przygotowując śniadanie zwracają uwagę przede wszystkim na: smak (50,7%), łatwość (39,8%), szybkość (39,2%), użycie warzyw i owoców (29,9%) oraz na to, czy posiłek będzie sycący (29,9%). Co ciekawe, co czwarty respondent spożywa drugie śniadanie poza domem.
Szeroka kampania marki własnej Foodini
Foodini jest odpowiedzią Żabki na potrzeby konsumentów. W jego skład wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy, bez dodatku utrwalaczy i substancji słodzących. Z analiz sprzedażowych sieci wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.
Zastosowanie w przygotowaniu Foodini zastępującej pasteryzację innowacyjnej technologii HPP (ang. high pressure processing), polegającej na użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze, gwarantuje zachowanie wartości odżywczych i świeżego smaku tych płynnych przekąsek.
Foodini jest dostępne w Żabce w wygodnych poręcznych pojemościach 250 ml oraz 750 ml, którymi można delektować się dłużej lub podzielić z bliskimi.
Najnowsza kampania Foodini wystartowała 6.07 i potrwa do 16.08. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach, a jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji Żappka będą mogli zakupić produkty w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.
Foto: Żabka Polska