Unikalny merch ubrań Biedronki odbył się 4 lipca br. Na półkach w sklepach dyskontera pojawiły się wtedy t-shirty, bluzy, klapki czy skarpetki z logiem sieci. Monika Bogusz, Marketing Project Manager w sieci Biedronka, przyznaje, że już po kilku dniach sieć może śmiało pochwalić się danymi sprzedażowymi.
Ubrania z logiem Biedronki tworzone z przymrużeniem oka
Jak przyznaje Monika Bogusz, Marketing Project Manager w sieci Biedronka, własna linia odzieżowa była naturalnym krokiem w stronę poszerzenia obecnego asortymentu modowego. "Tworzyliśmy ją z myślą o młodszej grupie targetowej, o ludziach, którzy lubią bawić się modą, są odważni, wyluzowani, znają swoją wartość i mają dystans" – zaznacza. Jak dodaje, kolekcja była tworzona z przymrużeniem oka, co widać też w kampanii marketingowej.
Merch Biedronki. Jakie ubrania są dostępne w sklepach?
T-shirty i bluzy z kapturem w wersji męskiej i damskiej, sportowe sneakersy, skarpetki w połączeniu z klapkami – wszystko to składa się na pierwszą kolekcję ubrań sygnowanych logo Biedronki, utrzymaną w kolorach charakterystycznych dla marki, czyli żółtym i czerwonym. Cała kolekcja, zaprojektowana w duchu streetwear, jest dostępna w sklepach sieci już od 4 lipca br.
- Zobacz jak wygląda kolekcja ubrań Biedronki: Biedronka wprowadziła swój własny merch
Kampania Biedronki, która stała się viralem
Jak podkreśla przedstawicielka Biedronki, nowa kolekcja to odpowiedź na trendy konsumenckie obserwowane na rynku w Polsce i za granicą, gdzie coraz więcej marek niezwiązanych z modą decyduje się na wprowadzenie własnych linii odzieżowych. Największa sieć handlowa w Polsce, która na bieżąco śledzi postrzeganie swojej marki, też zdecydowała się na podobny krok. I to, jak wskazuje marketing project manager z sieci Biedronka, okazało się strzałem w dziesiątkę.
Sporym zainteresowaniem cieszy się też kampania towarzysząca nowej kolekcji – w tym szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych. Biedronka nawiązała współpracę z młdoymi twórcami, tiktokerami – którzy stworzyli materiały dotyczące kolekcji. "Zdecydowaliśmy się też na zakup praw do utworu, który jest bardzo popularny wśród młodzieży i na YouTubie ma ok. 26 mln wyświetleń. W ten sposób chcieliśmy jeszcze lepiej dotrzeć do tej grupy odbiorców i wyróżnić się na rynku" – mówi ekspertka.
Jak podkreśla, kampania już stała się viralem w social mediach, co odzwierciedla liczba wyświetleń związanych z nią materiałów oraz pozytywny odbiór i komentarze fanów marki.
Źródło: Newseria
Foto: Biedronka