Rabat Detal stawia na grywalizację. Ruszył program dla franczyzobiorców

Rabat Detal stawia na grywalizację. Ruszył program dla franczyzobiorców

Rabat Detal liczy już ponad 2,5 tys. sklepów. Należąca do Grupy Specjał sieć przygotowała dla swoich franczyzobiorców specjalny program lojalnościowy. W ten sposób motywuje ich do realizowania zadań handlowych i marketingowych.

Program lojalnościowy w sieci Rabat Detal ruszył w maju i potrwa do listopada br. W tym czasie franczyzobiorcy realizują zadania handlowe oraz zadania marketingowe w różnych kategoriach, za które otrzymują punkty. Każde zadanie określone jest w czasie i ma swoją wagę.

Rabatomania w sieci sklepów Rabat Detal

Do programu może wejść każdy franczyziobiorca, który jest zainteresowany. Nie ma limitów ani żadnych ograniczeń. Jedynym wyznacznikiem jest to, że sklep musi być w uczestnikiem sieci Rabat Detal i realizować zadania.

Do współpracy w programie lojalnościowym zaproszeni zostali kluczowi producenci i dystrybutorzy. RABATOMANIA 2022 wzbudziła spore zainteresowanie kontrahentów, którzy poprzez wspólne ustalanie zadań handlowych mogą również realizować swoje cele sprzedażowe. Franczyzobiorcy bardzo chętnie angażują się w realizację zadań, a kolejni zgłaszają swój udział do programu.

Grywalizacja wśród franczyzobiorców

Na potrzeby programu lojalnościowego RABATOMANIA 2022, przygotowana została dedykowana strona internetowa. Dzięki temu każdy uczestnik ma możliwość śledzenia swoich wyników oraz kontrolować, które miejsce zajmuje w rankingu.

Ponadto opracowanych zostało wiele dedykowanych materiałów marketingowych dzięki którym uczestnicy na bieżąco mają dostęp do aktualnych zadań. Tradycyjne materiały tj. ulotki, foldery z zadaniami oraz komunikatory: WhatsApp, FB. Zespół koordynatorów handlowych sieci na każdym etapie wspiera i pomaga franczyzobiorcom.

Do rozdania jest ponad 100 nagród rzeczowych w tym oczyszczacze powietrza, wagi platformowe, ekspresy do kawy, odkurzacze przemysłowe, karty podarunkowe oraz nagroda główna – samochód Toyota Yaris.


Fot. mat. prasowe

Reklama