W dziale marketingu InPost zaszły kolejne zmiany. Stanowisko dyrektora marketingu obejmuje Anna Heimberger, która dotychczas była odpowiedzialna za komunikację marki InPost.
Zaledwie dwa dni po informacji o powołaniu Izabeli Karolczyk-Szafrańskanowej na stanowisko Group Marketing Directora, InPost ogłasza kolejną zmianę w dziale marketingu firmy. Dyrektorem marketingu InPost Polska zostaje Anna Heimberger. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania marketingowe i kontynuację strategii marketingowej na rynku polskim.
Kim jest Anna Heimberger?
Nowa dyrektor marketingu, swoją karierę w InPost Polska rozpoczęła w lutym 2022 roku. Na nowe stanowisko awansowała po 5 miesiącach jako dyrektor działu komunikacji marketingowej.
Heimberger jest także współzałożycielką fundacji Kobiety e-biznesu, która upowszechnia wiedzę, pomysły i innowacje na temat możliwości prowadzenia biznesu online. W ramach Fundacji powstał m.in. ogólnopolski program edukacyjny dla kobiet "Top woman w e-biznesie".
Anna Heimberger posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte zarówno w międzynarodowych strukturach marketingowych, jak i w polskich firmach w branży retail, FMCG i QSR. Na przestrzeni ostatnich lat pracowała w takich firmach jak Upfield, Makro czy Sklepy Komfort.
Fot. @AnnaHeimberger(LinkedIn)