Cezary Pazura nową twarzą marki Żywiec Zdrój. Spot nawiązuje do "Kilera"

Cezary Pazura nową twarzą marki Żywiec Zdrój. Spot nawiązuje do "Kilera"

Żywiec Zdrój startuje z nową kampanią marki. Spot nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu "Kiler". Nic więc dziwnego, że wybór na twarz kampanii padł na Cezarego Pazurę.

"Co ty wiesz o orzeźwieniu?"

Najnowsza kampania z udziałem Cezarego Pazury przebiega pod hasłem "Co Ty wiesz o orzeźwieniu". W oczywisty sposób nawiązuje ono do kultowego filmu Juliusza Machulskiego "Kiler", w którym Pazura wciela się w rolę Jurka Kilera. 

Cezary Pazura znany też jako filmowy Jurek Kiler pojawi się w najnowszej kampanii Żywiec Zdrój (mat. prasowe)

Kampania z udziałem Cezarego Pazury, pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu”, ma na celu zachęcić konsumentów słodzonych napojów do sięgania po wodę jako zdrowszą[1] alternatywę oraz do spróbowania napojów bez dodatku cukru, a nawet bez słodzików.

Izabela Makowiecka, starszy kierownik Marki Żywiec Zdrój

Cezary Pazura nowym ambasadorem marki

W ramach najnowszej kampanii, powstały spoty reklamowe i materiały digital. Cezary Pazura pojawi się więc nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój, ale także na billboardach, w materiałach digitalowych w Internecie oraz mediach społecznościowych.

Kampania realizowana będzie w lipcu, sierpniu i wrześniu 2022 r. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja VMLY&R, spot wyprodukowała agencja Ones Production, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.


Fot. mat. prasowe

[1] Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł. Ważna jest zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.

Reklama