Marian Owerko informuje o kolejnych zmianach kadrowych w Bakallandzie. Na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. aktywacji kupującego i rozwoju marki dołączyć ma Karol Czech.
Na nowym stanowisku Karol Czech będzie odpowiedzialny za szeroko pojęte działania z obszaru trade marketingu. Jak przekazuje prezes firmy, nowy dyrektor ds. aktywacji kupującego i rozwoju marki zbuduje także od podstaw dział Category Management’u.
Bakalland wykorzysta sztuczną inteligencję do zwiększenia koszyka zakupowego
Bakalland chce wpłynąć na częstotliwość zakupów i koszyk klientów poprzez nowe technologie. Najbliższym wyzwaniem Karola Czecha, jak informuje Marian Owerko, będzie zwiększenie częstorliwości zakupów oraz wielkości koszyka zakupowego poprzez efektywne promowanie właściwego asortymentu we właściwych formatach sklepów we właściwym czasie. Do tego celu wykorzystywana ma być sztuczna inteligencja oraz behawioralne badania nawyków.
Poza tym ważnym działaniem, nowy dyrektor ds. aktywacji kupującego i rozwoju marki razem ze swoim zespołem, będzie odpowiadał na zaspokojenie najważniejszej potrzeby kupującego, czyli szybkich i łatwych zakupów w tak skomplikowanych kategoriach jak bakalie, dodatki do pieczenia czy desery w proszku.
"Jako kapitan kategorii dla naszych partnerów biznesowych będzie budować widoczność i dostępność nie tylko marek Bakalland i Delecta, ale wykorzystując ekspertyzę będzie również rozwijać wartość całej kategorii" – dodał Marian Owerko.
17 letnie doświadczenie w branży
Karol Czech posiada 17-letnie doświadczenie w branży FMCG. Przez ostatnie lata pracował w firmie McCormich, gdzie odpowiadał za strategiczne działanie w obszarze budowania dystrybucji i widoczności marki Kamis oraz zrozumieniu barier zakupowych kupującego. Wcześniej pracowal także w firmie Danone czy BiC.
"Karol to wiedza, inteligencja, i pomoc dla całej firmy - w terminologii piłkarskiej nr 8 a może wkrótce nr 10" – podsumowuje prezes Bakallandu.
Fot. @MarianOwerko(LinkedIn)