Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack kontynuują współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Nowa umowa, już podpisana przez wszystkie strony, zakłada zarówno utrzymanie dotychczasowych usług, jak i dalszy rozwój udogodnień dla klientów. Już niebawem w sklepach Żabka możliwe będzie m.in. dokonanie zwrotu zakupionych towarów.
Nadawanie i odbiór przesyłek w sklepach Żabka
Decyzja o kontynuowaniu kooperacji wynika z rosnącego zainteresowania usługą odbioru i nadania przesyłek Poczty Polskiej w sklepach Żabka, których w całym kraju jest już ponad 8400.
Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską i siecią, paczkę można odebrać podczas codziennych zakupów. Wiele placówek sieci Żabka czynna jest od wczesnego rana do godzin późnowieczornych, a także w niedzielę – co stanowi dodatkowy autut dla osób korzystających z usług Poczty Polskiej.
Ponadto klienci mają aż 7 dni na pobranie przesyłki, licząc od dnia otrzymania powiadomienia o takiej możliwości. Opcja odbioru w sklepie przyczynia się także do ochrony środowiska, poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów.
W ramach współpracy pojawią się nowe usługi, w tym nadanie zwrotu w sklepie
Nowa umowa pomiędzy partnerami zakłada nie tylko kontynuowanie, ale także i dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Już dziś oprócz opcji odbioru paczek w sklepach Żabka istnieje także możliwość ich nadawania poprzez serwis https://paczki.zabka.pl/.
- To też może Cię zainteresować: Szybkie zwroty bez etykiety w aplikacji InPost
Klienci coraz chętnie korzystają z opcji dostawy pod wskazany adres, jak również odbioru w wybranym sklepie Żabka. Przesyłki można szybko i wygodnie opłacić online. Jednym z udogodnień, jakie zamierza wprowadzić Poczta Polska dzięki nowej umowie z Żabką, będzie także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.
Sklepy Żabka najchętniej wybieranym punktem odbioru
Dogodne lokalizacje oraz elastyczne godziny otwarcia sklepów Żabka czynią tę sieć najczęściej wybieranym miejscem odbioru przesyłek w kanale dostaw Pocztex PUNKT. Z perspektywy klientów, jak czytamy w komunikacie firmy, to właśnie te czynniki odgrywają główną rolę przy wyborze miejsca odbioru przesyłek. Dodatkowym udogodnieniem jest także możliwość odbioru przesyłki na podstawie kodu PIN lub na podstawie kodu kreskowego skanowanego z poziomu aplikacji Żappka.
Rozwój usług paczkowych i zwiększenie udziałów w rosnącym rynku eCommerce, to jedne z priorytetów Poczty Polskiej. Dzięki kontynuacji i poszerzaniu współpracy pomiędzy Spółką i siecią Żabka, możliwe będzie sukcesywne wprowadzanie nowoczesnych technologii i rozwiązań mobilnych, których integrację zapewni Pointpack S.A. W 2022 roku spółka przekroczyła liczbę 55 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16 tys. punktów w całej Polsce.
Fot. mat. własne redakcji