Euro Sklep to już ponad 460 placówek. Sieć wprowadza nową identyfikację

Euro Sklep to już ponad 460 placówek. Sieć wprowadza nową identyfikację

Grupa Eurocash poza tym, że jest największą polską firmą zajmującą się dystrybucją żywności, także organizuje znane sieci granczyzowe, takie jak ABC, Groszek, Lewiatan, Duży Ben czy Euro Sklep. Ten ostatni w tym roku obchodzi swoje 25-lecie.

Związana z Grupą Eurocash sieć Euro Sklep świętuje w tym roku 25. urodziny. W 1997 r. założyło ją kilkunastu przedsiębiorców z Podbeskidzia, a dziś – z liczbą ponad 460 nowoczesnych placówek, gronem lojalnych klientów i mocną marką własną – to jedna z najmocniejszych sieci franczyzowych na południu Polski. W dodatku taka, która w ostatnich miesiącach mocno się rozwija.

Euro Sklep na mapie Polski

Placówki Euro Sklepu można znaleźć w 11 województwach. Odwiedza je każdego dnia ok. 200 tys. klientów, którzy szukają w nich produktów pierwszej potrzeby.

Na południu Polski nasza sieć jest najbardziej znana i właściwie na stałe wpisana w tutejszy krajobraz. Ludzie znają Euro Sklep, ufają nam i chętnie wracają do nas po codzienne zakupy. Za nami stoi tradycja, długa historia rozwoju na tych rynkach, które razem z nami dojrzewają i się zmieniają. A warto podkreślić, że te zmiany bywają naprawdę intensywne. Ostatnie miesiące w Euro Sklepie przyniosły m.in. nową identyfikację wizualną, premierę aplikacji dla konsumentów, a także dalsze konsekwentne wdrażanie w placówkach systemu POS, w ramach którego udało nam się zintegrować już blisko 70% sieci.

Magdalena Pajor, dyrektor sieci franczyzowej Euro Sklep

Euro Sklep z nową identyfikacją wizualną na 25-lecie

Z okazji 25. urodzin sieć opracowała nową strategię pozycjonowania na rynku i hasło "Z myślą o Tobie", które podkreśla jej lokalny charakter oraz bliskie i wieloletnie relacje z klientami. W ramach tych działań przygotowano też nową identyfikację wizualną wnętrza sklepów. Pierwszą placówkę po remodelingu otwarto w maju w Koszycach Małych w województwie małopolskim.

Zarówno witryny sklepowe, jak i materiały marketingowe oraz handlowe Euro Sklepu są teraz bardziej nowoczesne i przyjemne w odbiorze. Poszliśmy też o krok dalej, projektując na nowo przestrzeń w sklepie, tak żeby ułatwić nawigację po nim i usprawnić zakupy.

Magdalena Pajor

W ramach remodelingu sieć jeszcze lepiej wyeksponowała dział produktów świeżych, które są dostarczane do sklepów aż 6 razy w tygodniu i cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. "Kategoria Fresh sama odpowiada za aż jedną czwartą sprzedaży sieci. W sumie Euro Sklep kupuje rocznie niemal trzy tysiące ton mięsa, ponad cztery i pół tysiąca ton owoców i warzyw i prawie tysiąc ton wędlin" dodaje Magdalena Pajor.

Do klientów także w mobile

Elementem zmian jest też nowa aplikacja mobilna Euro Sklep. Narzędzie to oferuje klientom m.in. dostęp do aktualnej gazetki sieci i oferty marki własnej, która w Euro Sklepie liczy 60 produktów. Ułatwia też bezpośredni kontakt z wybraną placówką, a także daje możliwości tworzenia i udostępnienia np. członkom rodziny czy znajomym własnej listy zakupowej. Właścicielowi sklepu pozwala ona z kolei na oferowanie klientom atrakcyjnych i dedykowanych im rabatów. Obecnie trwają prace nad rozbudowaniem aplikacji o nowe funkcjonalności. 

Aktualnie opracowujemy nową funkcjonalność dla franczyzobiorców, która umożliwi im tworzenie własnych promocji i informowanie o nich klientów za pomocą powiadomień push na ekranie telefonu. Będziemy na bieżąco analizować dane z aplikacji i rozwijać ją, ale pierwsze opinie użytkowników, jakie otrzymaliśmy, były bardzo pozytywne.

Magdalena Pajor

Fot. mat. prasowe

Reklama