Specjalna butelka Johhnie Walker. Nadruk powstał z zanieczyszczeń powietrza

Specjalna butelka Johhnie Walker. Nadruk powstał z&nbspzanieczyszczeń powietrza

Johnnie Walker prezentuje nową, limitowaną edycję Johnnie Walker Black Label – Keep Walking Warsaw. Została zaprojektowana przez uznanego polskiego artystę ulicznego i ilustratora, Alka Morawskiego, tworzącego pod pseudonimem Lis Kula. Na rynku pojawi się jedynie 2,5 tys. butelek.

Limitowana butelka Johnnie Walker została zaprojektowana z wykorzystaniem innowacyjnego tuszu AIR-INK®, stworzonego z zanieczyszczeń powietrza. Grafika, wykonana charakterystyczną kreską Alka Morawskiego, przedstawia kultowe miejsca i ikony Warszawy.

Nadruki na etykietach powstały z zanieczyszczeń powietrza

Nowa butelka jest elementem szerszej, limitowanej kolekcji Johnnie Walker Black Label – Keep Walking City, tworzonej w kilku wybranych krajach, w tym Polsce.

Nadruki, będące etykietą butelki, zostały wykonane przy użyciu technologii AIR-INK®, która wykorzystuje zanieczyszczenia powietrza do tworzenia unikalnego ekologicznego tuszu. Współpraca z firmą Graviky Labs jest częścią szerszych działań marki Johnnie Walker na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach inicjatywy marka współpracuje z twórcami, którzy podejmują odważne działania w duchu postępowej, zrównoważonej przyszłości.

Marka Johnnie Walker ma wpisane w swoje DNA podejmowanie progresywnych kroków. Chcąc stworzyć coś unikalnego i zaskakującego, poprosiliśmy lokalnych artystów o zobrazowanie tego, co czyni ich miasto wyjątkowym i inspiruje ludzi do zjednoczenia się w duchu idei "Keep Walking". Jesteśmy zachwyceni powstałymi dziełami!

Julie Bramham, globalna dyrektor marki Johnnie Walker

Limitowana butelka Johnnie Walker Keep Walking Warsaw. Ile kosztuje?

Limitowana kolekcja Johnnie Walker Warsaw liczy 2500 butelek. Przedsprzedaż dostępna jest na stronie domwhisky.pl.

W butelce znajduje się słynna szkocka whisky Johnnie Walker Black Label – śmiała i żywa, z głębokimi warstwami smakowymi, w których poczuć można kremowe toffi, bogate, słodkie owoce i pikantną wanilię, a wszystko to otulone słodkim dymem.

Sugerowana cena detaliczna to 299 zł. Butelka o pojemności 700 ml ma 40% ABV.

Warszawska butelka Johnnie Walker Black Label City jest częścią kolekcjonerskiej serii, w której stworzenie zostało zaangażowanych sześciu artystów z całego świata:

  • Alek Morawski – celebrujący warszawskie zabytki ze wspaniałą historią odrodzenia tego miasta
  • Okuda San Miguel – oddająca symbolikę kultury i natury widocznej na ulicach Madrytu
  • Paola Delfín – ilustrująca duszę miasta Meksyk oraz połączenie jego starożytnych korzeni i nowoczesnego ducha.
  • Shilo Shiv Suleman – przedstawiający mistyczne indyjskie Delhi, gdzie natura łączy się z cywilizacją.
  • Mr. Hure – rzucający światło na różnorodne i wyjątkowe wpływy, które ukształtowały Stambuł.
  • Gongkan – obrazujący symbolikę nadziei i siły Bangkoku.
Reklama