Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem – cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka – Muse.
Mrozu ambsadorem kampanii Always Welcome
Kampania Always Welcome i towarzyszący jej projekt muzyczny Welcome Sessions mają w tym roku swoją drugą edycję. Tegoroczną odsłonę na świecie prowadzi Muse z charyzmatycznym frontmanem, Mattem Bellamy. Polska, jako jeden z nielicznych krajów w globalnej sieci Jim Beam, ma swoją własną edycję akcji, z lokalnymi muzykami. Jej ambasadorem jest Mrozu.
Jan-Rapowanie dołącza do akcji Jim Beam
W tym roku, zgodnie z mottem "Always Welcome" do akcji dołączył nowy artysta – świecąca coraz jaśniej gwiazda polskiej sceny hip-hopowej, Jan-Rapowanie. Stworzą razem piosenkę, której premiera zaplanowana jest na lipiec. Towarzyszyć jej będzie teledysk z udziałem obu artystów, a także, co ciekawe, fanów. Równocześnie z kampanią muzyczną startuje nabór osób chętnych do wystąpienia w wideo.
Jan-Rapowanie to jedna z najciekawszych postaci młodego polskiego hip-hopu. Raper oficjalnie zadebiutował zaledwie w 2019 r., a dziś zapowiedź jego solowych występów oznacza wyprzedane miejsca na Torwarze i Kraków Tauron Arenie. Najnowsza płyta Janka, Bufor, na której gościnnie występują m.in. Soków, Paluch, Kękę czy Kortez, zaledwie w miesiąc od premiery pokryła się złotem. Jego charakterystyczny styl i autentyzm sprawiają, że muzyk zjednuje sobie sympatię różnych pokoleń.
Mrozu i Jan-Rapowanie na jednym koncercie
W ramach artystycznej kolaboracji Mrozu i Jan-Rapowanie wystąpią razem na scenie, by na żywo zaprezentować stworzony wspólnie utwór. Mrozu podczas cyklu koncertów Welcome Sessions, który w tym roku obejmie Łódź, Wrocław i Gdańsk zaprasza do gościnnego występu Jana-Rapowanie. Występy odbędą się odbędą się w lipcu i sierpniu w ramach specjalnej edycji Welcome Sesions x Letnie Brzmienia.
Kampania "Always Welcome"
Najnowsza odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome będzie realizowana w różnych kanałach do końca roku. Oprócz aktywności związanych z występami Mrozu i Jana-Rapowanie kampania obejmie działania w social mediach oraz w punktach on-trade i off-trade.
W kampanii będą też pojawiały się spoty przygotowane w ramach globalnej akcji Jim Beam Always Welcome, w tym seria dokumentalna z artystami zespołu Muse. Premiery odcinków serii globalnej oraz inne materiały wideo będą prezentowane na kanale Always Welcome na YouTube.
Fot. mat. prasowe