Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam. Finałem będzie cykl koncertów

Mrozu i Jan-Rapowanie w&nbspkampanii Jim Beam. Finałem będzie cykl koncertów

Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem – cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka – Muse.

Mrozu ambsadorem kampanii Always Welcome

Kampania Always Welcome i towarzyszący jej projekt muzyczny Welcome Sessions mają w tym roku swoją drugą edycję. Tegoroczną odsłonę na świecie prowadzi Muse z charyzmatycznym frontmanem, Mattem Bellamy. Polska, jako jeden z nielicznych krajów w globalnej sieci Jim Beam, ma swoją własną edycję akcji, z lokalnymi muzykami. Jej ambasadorem jest Mrozu. 

Teraz bourbon nr 1 na świecie ogłasza premierę nowej edycji kampanii Always Welcome, promującą otwartość na drugiego człowieka i, związanego z nim projektu, Welcome Sessions, który zaznacza niezrównaną rolę muzyki w tworzeniu społeczności. Obejmie ona przygotowanie unikatowych treści muzycznych i wydarzenia na żywo. Kulminacją będzie pierwszy w historii koncert Welcome Sessions Live w destylarni Jima Beama w stanie Kentucky w USA, gdzie wystąpi legendarny skład, Muse. Ale nie tylko – w ramach polskiej odsłony kampanii muzycznej Always Welcome obejmujemy patronatem twórczą kolaborację Mrozu oraz Jana-Rapowanie. Łączymy więc artystów, gatunki muzyczne i ich fanów, żeby stworzyć świeże, unikatowe przeżycia oraz społeczność, w której różnice nie są barierą, a każdy może liczyć na akceptację.

Marta Krybus, senior brand manager Jim Beam

Jan-Rapowanie dołącza do akcji Jim Beam

W tym roku, zgodnie z mottem "Always Welcome" do akcji dołączył nowy artysta – świecąca coraz jaśniej gwiazda polskiej sceny hip-hopowej, Jan-Rapowanie. Stworzą razem piosenkę, której premiera zaplanowana jest na lipiec. Towarzyszyć jej będzie teledysk z udziałem obu artystów, a także, co ciekawe, fanów. Równocześnie z kampanią muzyczną startuje nabór osób chętnych do wystąpienia w wideo.

Zobaczyłem na stories Janka, który rapuje do mojej piosenki Złoto, śpiewanej przez kapelę na ulicy. To był impuls od którego zaczęła się nasza kolaboracja w ramach Always Welcome.  We wspólnym utworze łączymy dwa różne światy, bluesa i starego rock-and-rolla z rapem. To współpraca, w której nikt się nie zamyka na odmienność, a jest poszanowanie stylu i muzyki drugiego artysty. Chcemy się też podzielić tym doświadczeniem z fanami, stąd pomysł, żeby zaprosić ich do udziału w teledysku.

Mrozu

Jan-Rapowanie to jedna z najciekawszych postaci młodego polskiego hip-hopu. Raper oficjalnie zadebiutował zaledwie w 2019 r., a dziś zapowiedź jego solowych występów oznacza wyprzedane miejsca na Torwarze i Kraków Tauron Arenie. Najnowsza płyta Janka, Bufor, na której gościnnie występują m.in. Soków, Paluch, Kękę czy Kortez, zaledwie w miesiąc od premiery pokryła się złotem. Jego charakterystyczny styl i autentyzm sprawiają, że muzyk zjednuje sobie sympatię różnych pokoleń.

Doświadczenie współpracy z innym artystą jest dla mnie zawsze bardzo cenne, zwłaszcza z kimś spoza świata, w którym się poruszam. Tu ważna jest sztuka kompromisu i bawienia się kontrastami. Łącząc różne gatunki, chcemy dać dużo dobrej muzyki, a przy tym stworzyć coś świeżego, gdzie będzie miejsce na każdego z nas. Bardzo się cieszę, że Mrozu zaprosił mnie do Always Welcome.

Jan-Rapowanie

Mrozu i Jan-Rapowanie na jednym koncercie

W ramach artystycznej kolaboracji Mrozu i Jan-Rapowanie wystąpią razem na scenie, by na żywo zaprezentować stworzony wspólnie utwór. Mrozu podczas cyklu koncertów Welcome Sessions, który w tym roku obejmie Łódź, Wrocław i Gdańsk zaprasza do gościnnego występu Jana-Rapowanie. Występy odbędą się odbędą się w lipcu i sierpniu w ramach specjalnej edycji Welcome Sesions x Letnie Brzmienia.

Kampania "Always Welcome"

Najnowsza odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome będzie realizowana w różnych kanałach do końca roku. Oprócz aktywności związanych z występami Mrozu i Jana-Rapowanie kampania obejmie działania w social mediach oraz w punktach on-trade i off-trade.

W kampanii będą też pojawiały się spoty przygotowane w ramach globalnej akcji Jim Beam Always Welcome, w tym seria dokumentalna z artystami zespołu Muse. Premiery odcinków serii globalnej oraz inne materiały wideo będą prezentowane na kanale Always Welcome na YouTube.


Fot. mat. prasowe

Reklama