Intermarché wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na produktach świeżych.
Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding istniejących produktów.
Nowa strategia rozwoju marek Intermarché. Do końca roku pojawi się kilkadziesiąt nowych produktów
Nowe marki własne Intermarché z kategorii produktów świeżych zostały stworzone w jednym koncepcie i charakteryzują się spójną identyfikacją wizualną opartą na wykorzystaniu dymków dialogowych. W ten sposób staną się one przewodnikiem po kategorii, ułatwiając klientom podejmowanie decyzji zakupowych.
Szata graficzna nowych znaków podkreśla indywidualny styl, a także optymistyczny i radosny charakter dokonywania zakupów.
Marki własne Intermarché
Oferta nowych marek skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do wysokiej jakości naturalnych produktów, w tym pochodzących od lokalnych producentów. Jakie marki własne oferuje sieć?
- Z Sadów i Pól – świeże owoce i warzywa,
- Prosto z Wędliniarni – wędliny, w tym naturalne i oparte na tradycyjnych recepturach,
- Z Jezior i Mórz – ryby i przetwory rybne,
- Jaja z Kurnika – jaja,
- Z Mlecznej Drogi – produkty nabiałowe,
- Z Dobrej Kuchni – dania gotowe.
W kierunku świadomości ekologicznej
Dbanie o środowisko jest jedną z kluczowych wartości sieci. Konsumenci chcą i chętnie segregują odpady, troszcząc się o planetę, lecz nie zawsze mają wiedzę, jak to poprawnie robić. Z tego powodu na etykietach nowych marek Intermarché wprowadzono oznaczenia, które pomogą klientom w prawidłowym segregowaniu odpadów oraz przyczynią się do ich lepszego przetworzenia i ponownego wykorzystania.
Fot. mat. prasowe