Intermarché wdraża nową strategię rozwoju swoich marek własnych

Intermarché wdraża nową strategię rozwoju swoich marek własnych

Intermarché wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na produktach świeżych.

Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding istniejących produktów.

Nowa strategia rozwoju marek Intermarché. Do końca roku pojawi się kilkadziesiąt nowych produktów

Nowe marki własne Intermarché z kategorii produktów świeżych zostały stworzone w jednym koncepcie i charakteryzują się spójną identyfikacją wizualną opartą na wykorzystaniu dymków dialogowych. W ten sposób staną się one przewodnikiem po kategorii, ułatwiając klientom podejmowanie decyzji zakupowych.

Marki własne są integralną częścią Intermarché. Dlatego już od marca br. wdrażamy nową strategię ich rozwoju, rozpoczynając zmiany brandingowe od kategorii produktów świeżych – naszego obszaru strategicznego, na którym budujemy ekspercki wizerunek Intermarché.  Tworzymy w ten sposób unikalną ofertę, stanowiącą o pozycjonowaniu i wyróżnianiu się naszej sieci.

Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Intermarché

Szata graficzna nowych znaków podkreśla indywidualny styl, a także optymistyczny i  radosny charakter dokonywania zakupów.

Rynek marek własnych dynamicznie się rozwija – i trend ten jest widoczny również w naszej sieci. Aby utrzymać to tempo, planujemy wprowadzić w tym roku kilkadziesiąt nowych produktów, które planowo przechodzą przez cykliczne badania laboratoryjne dla potwierdzenia jakości, oraz badania konsumenckie w celu uzyskania obiektywnych wskazówek od klientów.

Tomasz Waligórski

Marki własne Intermarché

Oferta nowych marek skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do wysokiej jakości naturalnych produktów, w tym pochodzących od lokalnych producentów. Jakie marki własne oferuje sieć?

  • Z Sadów i Pól – świeże owoce i warzywa,
  • Prosto z Wędliniarni – wędliny, w tym naturalne i oparte na tradycyjnych recepturach,
  • Z Jezior i Mórz – ryby i przetwory rybne,
  • Jaja z Kurnika – jaja,
  • Z Mlecznej Drogi – produkty nabiałowe,
  • Z Dobrej Kuchni – dania gotowe.

W kierunku świadomości ekologicznej

Dbanie o środowisko jest jedną z kluczowych wartości sieci. Konsumenci chcą i chętnie segregują odpady, troszcząc się o planetę, lecz nie zawsze mają wiedzę, jak to poprawnie robić. Z tego powodu na etykietach nowych marek Intermarché wprowadzono oznaczenia, które pomogą klientom w prawidłowym segregowaniu odpadów oraz przyczynią się do ich lepszego przetworzenia i ponownego wykorzystania.


Fot. mat. prasowe

Reklama