Bakalland idzie po pozycję lidera segmentu żywności prozdrowotnej

Bakalland idzie po pozycję lidera segmentu żywności prozdrowotnej

W maju do zespołu Bakalland dołączyła Magdalena Mioduszewska. Nowa dyrektor marketingu przez ostatni rok pracowała w firmie Purella. Przypomnijmy, że obie firmy czekają obecnie na zgodę UOKiK na koncentrację.

To już kolejna zmiana w strukturach Bakallandu. Na przestrzeni ostatniego miesiąca nowym dyrektorem operacyjnym został Tomasz Szafarczyk, a dyrekotrem produkcyjnym – Radosław Andrzejewski. O wszystkich zmianach poinformował prezes Bakallandu, Marian Owerko.

Bakalland stawia na marki Purella

Wśród obecnych wyzwań marketingowych Magdalena Mioduszewska wymienia m.in. budowanie penetracji marek Bakalland i Delecta, która przełoży się na wzrost udziałów rynkowych oraz budowę świadomości. Firma będzie skupiała się także na umocnieniu pozycji na rynku w kategorii żywności funkcjonalniej i superfoods marek Purella Superfoods oraz BeRAW oraz rozwoju nowych kategorii zamienników mięsa i mleka.

Jestem przekonana, że w najbliższych latach nasza firma zdobędzie pozycje lidera segmentu żywności prozdrowotnej.

Magdalena Mioduszewska

Kim jest nowa dyrektor marketingu w Bakallandzie?

Magdalena Mioduszewska buduje swoje doświadczenie w marketingu FMCG już od 17 lat. Przez wiele lat pracowała w firmie McCormick. Natomiast podczas ostatniego roku rozwijała dwie marki z porfolio firmy Purella – Purella Superfoods oraz BeRAW.

Razem z moim zespołem, będziemy w sposób ciągły prowadzić działania marketingowe budując w głowach konsumentów wyrazisty, spójny i emocjonalnie angażujący obraz naszych marek. 

Magdalena Mioduszewska, dyrektor marketingu Bakalland

Fot. @MarianOwerko(LinkedIn)

Reklama