Złoto dla polędwiczek panierowanych marki Drosed! W tegorocznej edycji konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" produkt marki Drosed zajął pierwsze miejsce w kategorii Produkty garmażeryjne gotowe do spożycia. O wygranej zdecydowały głosy polskich detalistów.
"Złote" polędwiczki
Marka Drosed zwyciężyła potwierdzając wyjątkowość swojego produktu. Decyzję podjęli polscy kupcy – czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal – podczas głosowania w ankiecie.
Zwycięski produkt to soczyste polędwiczki z kurczaka w chrupiącej panierce. Idealne do przygotowania szybkiego dania oraz pysznej przekąski. Dzięki delikatnemu doprawieniu i soczystości mięsa stanowią doskonałą propozycję dla całej rodziny.
Polędwiczki panierowane są reprezentantem linii dań gotowych, w której skład wchodzą również nuggetsy, filety, skrzydełka pieczone czy kebab. Kurczę, ale to dobre!
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu
Oficjalne ogłoszenie wyników „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” miało miejsce 26 maja w Teatrze Kamienica na Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu. Po raz dwunasty polscy kupcy wyłonili liderów sprzedaży w kilkudziesięciu kategoriach, wskazując najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. Oprócz wyników plebiscytu, ponad 250 gości zebranych w sali teatralnej, wysłuchało prelekcji o obecnej sytuacji rynkowej, obowiązujących trendach i kierunkach rozwoju branży spożywczej.
Fot. Agnieszka Kijek, Dyrektor Marketingu Grupy Drosed (mat. własne redakcji)