Biedronka oddaje w ręce klientów nowoczesne narzędzie. Nowa aplikacja sieci wesprze ich w wyborze najkorzystniejszych cenowo produktów. Dzięki niej w portfelach klientów Biedronki zostanie jeszcze więcej pieniędzy. Aplikację można już pobrać za darmo z App Store oraz Google Play.
Aplikacja Biedronki ma jeden podstawowy cel: usprawnić codzienne zakupy klientów sieci. Dzięki niej klienci mogą liczyć na wiele korzystnych okazji cenowych. Podstawowe zalety nowego e-narzędzia to m.in.:
- wirtualna karta Moja Biedronka,
- płatności Blikiem bez kodu,
- oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” - od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt - niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki
- skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci,
- historia transakcji,
- gazetki z ofertą handlową,
- możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).
Zamiast plastiku w portfelu
Od dzisiaj aplikacja (z menu dostępnym w j. polskim i angielskim) staje się przewodnikiem po zakupach w Biedronce jakiego nigdy jeszcze nie było dla każdego użytkownika iPhone’a i telefonu z systemem Android. Aby korzystać z niej w pełni, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu będziemy na bieżąco widzieć dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji. Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.
W aplikacji dostępny jest wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka, dzięki czemu nie trzeba już nosić w portfelu plastikowej karty. Dzięki aplikacji za zakupy w Biedronce będzie też można płacić Blikiem bez kodu.
Szyte na miarę
W aplikacji możemy liczyć na wspomnianą wyżej indywidualną ofertę pod nazwą „Shakeomat”, która jest projektowana na bieżąco na bazie preferencji zakupowych danego klienta. Produkty oferowane w jej ramach będą objęte specjalnymi rabatami. Aby aktywować ofertę, należy wejść do aplikacji, kliknąć okienko z tą ofertą, a następnie potrząsnąć urządzeniem mobilnym, używając tzw. shakeomatu, tak aby licznik w aplikacji wskazał 100%. Oferta „Shakeomat”, obowiązuje od momentu jej aktywacji do końca danego dnia. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą codziennie liczyć na nowe atrakcyjne oferty przygotowane przez sieć Biedronka. Dodatkowo, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w naszym ulubionym, najczęściej odwiedzanym sklepie.
Cena i oferta do łatwego sprawdzenia
Istotną funkcją aplikacji jest skaner cen. Dzięki niemu w czasie zakupów w sklepie będziemy mogli upewnić się, jaka jest dokładnie cena produktu, który wkładamy do koszyka, bez konieczności szukania ceny na półce ani skanera. Co więcej, sprawdzenie ceny danego produktu z Biedronki będzie możliwe także w domu. Wystarczy włączyć tę funkcję w aplikacji, najechać kamerą w smartfonie na kod kreskowy produktu, a na ekranie telefonu wyświetli się cena towaru oraz stopień jego dostępności w naszym sklepie. Klient otrzyma również możliwość wygodnego przeglądania ofert z cotygodniowej gazetki wybranych pod kątem jego upodobań.
Jeszcze więcej oszczędności
Ponieważ aplikacja będzie podpowiadać klientom, na jakie oferty danego dnia powinni zwrócić uwagę, dzięki jej regularnemu używaniu suma zaoszczędzonych przez nich pieniędzy będzie realnie zwiększać się z dnia na dzień. Wysokość oszczędności można dokładnie sprawdzić na każdym z rachunków z zakupów osobno. Będą one archiwizowane w aplikacji i dostępne od ręki dla każdego jej użytkownika.
Jak to działa?
Obsługa aplikacji jest bardzo prosta. Po jej uruchomieniu poprzez kliknięcie w ikonę na ekranie smartfona, wyświetli się na nim nasza indywidualna karta Moja Biedronka wraz z jej numerem i specjalnym kodem. Kod możemy zeskanować w specjalnym czytniku przy kasie tradycyjnej lub samoobsługowej, podobnie jak kupowane produkty. Dzięki temu skorzystamy ze specjalnych ofert dotyczących karty MB. Aplikacja wymaga zgody na powiadomienia push i geolokalizację. Geolokalizacja jest niezbędna do korzystania z mapy sklepów, co pozwoli nam np. sprawdzić, gdzie jest najbliższa Biedronka, gdy jesteśmy w mieście, którego nie znamy. Powiadomienia push wysyłane są, aby jak najszybciej dostarczyć użytkownikowi informację o ofertach. Zarówno zgoda na geolokalizację, jak i powiadomienia push nie jest wymagana, aby korzystać z aplikacji. Kartą Moja Biedronka posługuje się obecnie ponad 12 mln Polaków. To największy program lojalnościowy w kraju, który dzięki aplikacji stanie się jeszcze bardziej nowoczesny i wygodny.