Łukasz Dwulit, Klarna: Virtual shopping pozwala łączyć offline i online

Łukasz Dwulit, Klarna: Virtual shopping pozwala łączyć offline i online

Fintech Klarna w połowie maja ogłosił uruchomienie nowej usługi w Polsce. Mowa o wirtualnych zakupach (Virtual Shopping), które mają łączyć ze sobą zakupy online z tymi, które znamy ze stacjonarnych sklepów. Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland, w rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl przyznaje, że rozwiązanie to cieszy się sporym zainteresowaniem.

Virtual Shopping w wykonaniu Klarny

W 2021 roku Klarna przejęła platformę zakupową HERO. Jak przyznaje Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland, to właśnie ten ruch spowodował, że obecnie firma daje możliwość oferowania virtual shoppingu poprzez platformę Klarna sklepom, które z nią współpracują.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wirtualne zakupy od Klarny to rozwiązanie, które w pierwszej kolejności pojawiło się na rynkach zachodnich. Obecnie firma wdraża ten produkt także w Polsce. Virtual Shopping ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów, którzy poznali zalety zakupów przez Internet, jednak nadal szukają możliwości kupowania produktów w offline.

Klienci w dzisiejszych czasach, zgodnie z naszym ostatnim raportem, który przeprowadziliśmy w Polsce, bardzo często szukają możliwości dalej kupowania w offline i posiadania tej możliwości dotykania produktów, poznawania tego produktu. Virtual shopping pozwala łączyć te dwa światy. Jesteśmy w stanie z domowej kanapy połączyć się z konsultantem i poznać ten produkt.

Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland

Sklepy internetowe chcą zwiększać zaangażowanie klientów

Zainteresowanie nowymi rozwiązania widoczne jest także ze strony samych sklepów internetowych. Łukasz Dwulit przyznaje, że szukają one coraz częściej podnoszenia zaangażowania swoich klientów. Jak dodaje, Virtual Shopping jest rozwiązaniem, które cieszy się dużym zainteresowaniem wśród właścicieli e-sklepów.

Sklepy internetowe coraz częściej szukają nowych rozwiązań i nowych możliwości konwersji, podnoszenia zaangażowania swoich klientów. Widzimy bardzo duże zainteresowanie, jeśli chodzi o sam virtual shopping i współpracę z Klarną oraz wdrażanie tego produktu.

Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland

Rosnąca inflacja a dobra luksusowe

Klarna jest platformą zakupową, w której obecnych jest wiele marek premium. Zdaniem Łukasza Dwulita, inflacja oraz sama wojna wpływają w pewien sposób na zmiany podejścia konsumenckiego do zakupów. Jak zaznacza, wyróżnikiem Klarny w tym obszarze są odroczone płatności, które umożliwiają konsumentom dalsze zakupy oraz dalszy rozwój biznesom.

To, co nas wyróżnia to właśnie możliwość odroczonej płatności – czyli właśnie pozwolenia sobie w dalszym ciągu na kupowanie dóbr luksusowych, dóbr troszkę droższych i rozkładanie tej płatności w czasie, która w rzeczywistości nie wpływa na nasz rozwój, jak i też pozwala sklepom luksusowym dalej budować ten biznes i utrzymać dalszy wzrost.

Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland

Fot. Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland (mat. własne redakcji)

Reklama