Polska marka kawowa wchodzi w digital. Powstała specjalna aplikacja mobilna

Polska marka kawowa wchodzi w&nbspdigital. Powstała specjalna aplikacja mobilna

Ciemna jak kawa, z białymi niczym mleko napisami i złotymi, przypominającymi kolor ziaren elementami – tak prezentuje się udostępniona niedawno kawowa aplikacja polskiej marki Qethereal.

Dzięki nowej aplikacji każdy może zapoznać się z charakterystyką poszczególnych gatunków i mieszanek kawy poprzez krótkie opisy i czytelne wizualizacje, a także kupić doskonałej jakości certyfikowane ziarna. To jedna z pierwszych polskich aplikacji stworzonych z myślą o miłośnikach kawy. Teraz twórcy pracują nad dodaniem do niej konfiguratora smaku, który jeszcze bardziej ułatwi dopasowanie ulubionego napoju do własnego gustu.

Aplikacja dla smakoszy kawy od Qethereal (mat. prasowe)

Aplikacja mobilna dla kawoszy

Dzięki aplikacji Qethereal każdy może dowiedzieć się czym różni się jemeńska arabika od kolumbijskiej robusty, a czym Brasilia Minas Gerais od India Monsoon Malabar, a następnie kupić wybrany gatunek lub mieszankę.

Przy każdej opisywanej w aplikacji kawie znajduje się diagram kołowy określający takie wymiary smaku i aromatu, jak m.in.: owocowość, kwasowość, pikantność.

Przy każdej kawie dostępnej w aplikacji znajduje się diagram kołowy. Określa on wymiary smaku i aromatu kawy (mat. prasowe)

Umożliwia to użytkownikom dokładne dobrane ziaren do własnych potrzeb. Dostępne są także szczegółowe informacje o produktach, jak: pochodzenie, metody obróbki, czas zbiorów i najlepsze metody parzenia. Aplikacja funkcjonuje obok sklepu internetowego marki i jest jedną z pierwszych tego typu na rynku kawy w Polsce. Można ją pobrać w sklepach Google Play oraz App Store.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny jest wirtualny świat w życiu każdego z nas, dlatego chcemy, by marka Qethereal była w nim coraz bardziej obecna. Dzięki aplikacji mobilnej na pewno możemy być bliżej naszych klientów i zaoferować im jeszcze więcej – większą intuicyjność, mobilność, interaktywność, łatwiejszy dostęp do informacji i przyjemniejszy sposób zakupu kawy. Na tym rynku to duża nowość.

Tomasz Weczer, współtwórca marki Qethereal i prezes Columbus Polska

Spersonalizowana kawa i edukacyjna kapsuła

Aktualna, pierwsza wersja aplikacji Qethereal zapewnia kluczowe funkcjonalności, choć – jak zapewnia marka – to dopiero początek. Wraz z rozwojem, rozszerzana zostanie o kolejne funkcje. W najbliższej aktualizacji kawosze mogą spodziewać się kolejnej nowości – konfiguratora smaku, dzięki któremu będą mogli  znaleźć ulubiony gatunek ziaren lub mieszankę.

W konfiguratorze użytkownicy będą odpowiadać na konkretne pytania, aby dopasować kawę dokładnie do siebie. Aplikacja przeanalizuje ich preferencje i dostosuje je do wykresów sensorycznych dostępnych kaw. Pod uwagę będzie brała zarówno smak jak i sposób parzenia kawy, aby móc w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta. Właśnie w ten sposób personalizacja produktu, jakim jest kawa trafi na kolejny, wyższy poziom.

Obok aplikacji mobilnej Qetheral planuje stworzyć jeszcze bardziej zaawansowaną technologię związaną z branżą – pierwszą na świecie edukacyjną kapsułę eteryczną. Dzięki niej użytkownik będzie mógł całkowicie przenieść się do świata kawy, odcinając się od wszelkich bodźców zewnętrznych i skupiając wyłącznie na smaku oraz aromacie naparu. Już dostępne są pierwsze wizualizacje urządzenia.

Technologie to nierozłączna część filozofii marki Qethereal. Obok ekologicznego działania i zrównoważonego rozwoju chcemy stale wprowadzać kolejne innowacje do branży kawy. Widzimy w tym bardzo duży potencjał i ogromną wartość zarówno edukacyjną, jak i rynkową. Nowoczesne rozwiązania ułatwiające wybór i zakup kawy to coś, czym zainteresowani są klienci indywidualni i odbiorcy z branży HoReCa.

Tomasz Weczer, współtwórca Qethereal i prezes Columbus Polska

Fot. StockAdobe(Stillfx)

Reklama