W nowym teledysku Young Leosi, topowej polskiej artystki nowego pokolenia, pojawiają się produkty Tiger. W ten sposób marka pokazuje, że wspiera odważne, pełne pasji osoby, które zarażają innych swoją dobrą energią.
Tiger i Young Leosia w piosence “Rok Tygrysa” wspólnie zachęcają do podążania własną drogą, niezależnie od utartych schematów.
Co mają ze sobą wspólnego Tiger i Young Leosia?
Young Leosia to barwna postać polskiej sceny muzycznej, która zdobyła uznanie publiczności swoją autentycznością i pozytywną energią. Współpraca z marką Tiger, która w swojej komunikacji także zachęca do przekraczania swoich barier i osiągania ambitnych celów, jest strzałem w dziesiątkę.
Wideoklip do piosenki zatytułowanej “Rok Tygrysa” w oczywisty sposób daje przestrzeń do prezentacji wspólnych cech artystki i kultowej marki.
Produkty Tigera w wyróżniających się kolorowych puszkach doskonale wpasowały się w klimat teledysku. Pojawiają się wśród tancerzy, na ich ubraniach i oczywiście jako napój gaszący pragnienie. W ten sposób marka podkreśla, że pozwala osiągać jeszcze więcej.