Drogeria dm wchodzi do Polski. Marka stawia na program lojalnościowy

Drogeria dm wchodzi do Polski. Marka stawia na program lojalnościowy

Drogeria dm wchodzi do Polski z przytupem. Jeden z wiodących detalicznych sprzedawców drogeryjnych w Europie stawia na program lojalnościowy. Zaledwie kilka dni po rozpoczęciu działalności w kraju dm dołącza się do programu Payback.

dm stawia na program lojalnościowy

Drogerie dm są bardzo dobrze znane konsumentom w trzynastu europejskich krajach, w tym m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 21 kwietnia drogeria dm wkroczyła także do Polski. Pierwszy sklep marki został otwarty we Wrocławiu. Już od chwili wejścia dm na polski rynek, uczestnicy programu Payback mogą zbierać punkty zarówno w sklepach stacjonarnych dm, w aplikacji „Mój dm” oraz w sklepie online na www.dm.pl.

Bardzo cieszymy się, że równolegle z debiutem pierwszej drogerii dm w Polsce rozpoczynamy współpracę z najpopularniejszym programem lojalnościowym, jakim jest Payback.

Markus Trojansky, General Manager w Polsce

Na asortyment dm składa się ponad 10 tys. produktów, w tym 28 marek własnych. W placówkach klienci będą mogli kupić produkty z kategorii beauty, do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt.

Jak przyznaje Marcin Pilarski,dyrektor zarządzający Payback w Polsce, ogłoszenie partnesrtwa z marką dm jest dla firmy jednym z ważniejszych wydarzeń tego roku. "Dołączenie polskiego oddziału drogerii do naszego Programu to dla jego uczestników kolejne miejsce na zakupowej mapie i dodatkowa możliwość generowania oszczędności" – dodaje.

Zakupy w dm z kartą PAYBACK

Użytkownicy Programu mogą zbierać punkty zarówno podczas zakupów stacjonarnych w drogerii dm, jak i tych online. Każde wydane 2 zł to 1 punkt na koncie uczestnika.

Zebrane punkty można następnie wymieniać stacjonarnie w drogerii dm, korzystając z oferty innych partnerów, jak również wybierając nagrody dostępne w sklepie PAYBACK.

Informacje o wszystkich nowościach i promocjach dostępnych w drogerii można będzie znaleźć zarówno w aplikacji Payback, jak i na Payback.pl.

Z okazji wejścia do Programu nowego partnera jego uczestnicy, którzy zarejestrują kartę dm i pobiorą aplikację Payback w ciągu 30 dni od rejestracji karty, otrzymają 100 punktów na start.


Fot. mat. prasowe

Reklama