Lody Ekipy od Koral to zdecydowanie jedne z popularniejszych pozycji lodówkowych. Teraz powracają w dwóch nowych smakach – jabłkowym i pomarańczowym w strzelającej polewie.
Lody Ekipy biją rekordy popularności
Lody Koral-Ekipa pokochała cała Polska. Od poszukiwań na sklepowych półkach po papierki na portalach aukcyjnych. Według CMR, są także liderem rankingu popularności lodów w sezonie 2021.
Lodów Ekipa nie mogło zabraknąć w sezonie 2022 bo czekają na nie fani w całej Polsce. Stały się bardzo popularne już od samego początku uruchomienia sprzedaży - w marcu i kwietniu, kiedy było jeszcze dosyć zimno, ale ich sprzedaż paradoksalnie wciąż rosła niezależnie od prognoz pogodowych.
Dane od Koral również potwierdzają fenomen lodów Ekipa, które stały się najlepiej sprzedającą się nowością w 40 letniej historii firmy. Wyprzedziły one o ponad 300% pozostałe nowości i pokonały trudną barierę pogodową na początku sezonu i wydłużyły sezon po zakończeniu wakacji.
Nowe smaki lodów Ekipy Friza
W sezonie 2022 Koral proponuje dwa zupełnie nowe smaki lodów od Ekipy. Mowa o sorbecie jabłkowym i pomarańczowym, które występują niezmiennie z polewą o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. W nowościach lodach Ekipy zmieni się jednak kolor polewy, która występuje w kolorze ciemno turkusowym.

Jak informuje producent, po ubiegłorocznej presji związanej ze sprostaniem ogromnemu popytu na lody Koral-Ekipa, w tym roku Koral przygotował się na podobne, a nawet większe, zainteresowanie.

Jak się to wszystko zaczęło? Historia współpracy firmy Koral i Ekipy Friza
Pomysł na współpracę z Frizem oraz Ekipą został zainicjowany przez Zarząd firmy Koral, aby być bliżej dzieci i młodzieży – wejść do ich świata. Początkowo współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z asortymentu marki Koral.
Podczas wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i marka Koral postanowiła pójść o krok na przód i rozszerzyć pierwotny plan o opracowanie niepowtarzalnych lodów, które będą sygnowane przez Ekipę. Stworzyliśmy wyjątkowy produkt, którą następnie przedstawiliśmy Ekipie do ich aprobaty i z którym będą się bez wątpliwości utożsamiać. Bardzo nam zależało, aby cały koncept lodów Koral-Ekipa, od samego produktu poprzez kampanię marketingową, był w 100% autentyczny.
Z luźnego pomysłu powstały najprawdziwsze i pierwsze w Polsce lody we współpracy z Youtuberami. Ekipa bardzo mocno zaangażowała się w całe przedświecie i uczestniczyli i mocno angażowała się na każdym etapie jego tworzenia.
Jesteśmy bardzo dumni, że nasza firma po raz kolejny udowodniła swoją kreatywność, wyczucie i profesjonalizm wyznaczając nowe "ścieżki" nie tylko w opracowaniu unikalnego produktu, ale w sferze marketingowo-sprzedażowej.
Fot. Nowe smaki lodów Koral-Ekipa (mat. prasowe)