Jest niewielka, poręczna, idealna do zabrania na piknik czy wyprawę rowerową – mowa o nowej pojemności najpopularniejszego prosecco w Polsce – Mionetto. Teraz dostępne jest także w butelce o pojemności 0,375 l. To idealna propozycja cenowa dla wszystkich tych, którzy chcąc przeznaczyć jednorazowo mniejszą kwotę na swoje ulubione wino musujące.
Opcja na majówkę
Mionetto Prosecco w butelce o pojemności 0,375 l to uzupełnienie linii o nowy wariant. Na rynku dostępne są już klasyczne butelki o pojemności – 0,75 l, małe butelki – 0,2 l oraz tzw. butelki magnum – 1,5 l.
Lider kategorii
Mionetto – włoskie wino musujące z regionu Treviso, wytwarzane nieprzerwanie od 1887 roku – to ikona kategorii „prosecco” i zdecydowany nr 1 na rynku polskim.
Mionetto Prosecco charakteryzuje się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem z orzeźwiającą świeżością dojrzałego jabłka odmiany golden, a także nutą lukrecji oraz akacji. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu. To też baza dla wielu popularnych drinków.
__________________________________________________________________________________
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet - światowego lidera w kategorii win musujących. Najważniejsze marki w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska to Freixenet (nr 1 na świecie*), Mionetto Prosecco (nr 1 w kategorii prosecco w Polsce**), Gin Lubuski (nr 1 na rynku ginu w Polsce***). Producent Likierów Dalkowski, Nalewki Babuni i Ziołowego Aperitifu Totino. Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów do wielu krajów Europy, Azji, Ameryki, i Afryki, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata.
*Wg IWSR, 2019, wina musujące bez szampanów, wartość sprzedaży **Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wartościowa w okresie II 2021 - I 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco ***Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie II 2021 - I 2022, w kategorii: Gin