Mionetto Prosecco w nowej, poręcznej pojemności 0,375 l

Mionetto Prosecco w nowej, poręcznej pojemności 0,375 l

Jest niewielka, poręczna, idealna do zabrania na piknik czy wyprawę rowerową – mowa o nowej pojemności najpopularniejszego prosecco w Polsce – Mionetto. Teraz dostępne jest także w butelce o pojemności 0,375 l. To idealna propozycja cenowa dla wszystkich tych, którzy chcąc przeznaczyć jednorazowo mniejszą kwotę na swoje ulubione wino musujące. 

Opcja na majówkę

Mionetto Prosecco w butelce o pojemności 0,375 l to uzupełnienie linii o nowy wariant. Na rynku dostępne są już klasyczne butelki o pojemności – 0,75 l, małe butelki – 0,2 l oraz tzw. butelki magnum – 1,5 l.

Ten format opakowania wpisuje się w trend atrakcyjniejszych cenowo butelek o mniejszej pojemności. Butelka 0,375 l jest niezwykle poręczna, łatwo ją włożyć do torebki, plecaka czy koszyka. Mionetto Prosecco w butelce o pojemności 0,375 l jest idealne, by zabrać je ze sobą na piknik, wycieczkę czy na majówkę. Jestem przekonany, że świetnie sprawdzi się także w ofercie restauracyjnej – w momencie, gdy goście mają ochotę na wino, ale poszukują produktu w mniejszym formacie niż klasyczne 0,75 l.

Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska

Lider kategorii

Mionetto – włoskie wino musujące z regionu Treviso, wytwarzane nieprzerwanie od 1887 roku – to ikona kategorii „prosecco” i zdecydowany nr 1 na rynku polskim.  

Mionetto Prosecco charakteryzuje się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem z orzeźwiającą świeżością dojrzałego jabłka odmiany golden, a także nutą lukrecji oraz akacji. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu. To też baza dla wielu popularnych drinków. 

W tym segmencie byliśmy prekursorami na polskim rynku. To marka Mionetto, jako pierwsza, pokazała Polakom zupełnie nowy styl picia prosecco. Okazało się, że to nie tylko lampka bąbelków na sylwestra. To włoski styl życia dostępny dla każdego, o każdej porze roku.

Joanna Semczuk, Dyrektor ds. Handlu i Logistyki w firmie Henkell Freixenet Polska

 

__________________________________________________________________________________
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet - światowego lidera w kategorii win musujących. Najważniejsze marki w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska to Freixenet (nr 1 na świecie*), Mionetto Prosecco (nr 1 w kategorii prosecco w Polsce**), Gin Lubuski (nr 1 na rynku ginu w Polsce***). Producent Likierów Dalkowski, Nalewki Babuni i Ziołowego Aperitifu Totino. Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów do wielu krajów Europy, Azji, Ameryki, i Afryki, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata.
*Wg IWSR, 2019, wina musujące bez szampanów, wartość sprzedaży **Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wartościowa w okresie II 2021 - I 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco ***Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie II 2021 - I 2022, w kategorii: Gin


 

Reklama