MAKRO Polska, jako pierwszy reprezentant sektora handlowego, dołącza do Klubu Partnerów SGH. Głównym celem współpracy firmy z uczelnią jest przybliżenie studentom SGH jej działalności oraz stworzenie nowych możliwości rozwojowych, takich jak udział w stażach i programach menedżerskich.
Klub Partnerów SGH to inicjatywa powstała dzięki polskim i zagranicznym przedsiębiorstwom oraz władzom Szkoły Głównej Handlowej. Każda firma i organizacja będąca częścią klubu współpracuje z uczelnią w obszarach employer brandingu i rekrutacji, edukacji i nauki, wzmacnianiu potencjału SGH oraz projektach społecznych.
Jak dodaje Katarzyna Kosel, celem MAKRO Polska jest budowanie wiedzy na temat modelu B2B w biznesie oraz kluczowych grup klientów firmy, takich jak HoReCa.
MAKRO Polska realizuje szereg inicjatyw employer brandingowych, których celem jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju kompetencji i zdobywania wiedzy niezbędnej do pracy w sektorze handlowym. Wśród podejmowanych przez firmę działań znajdują się m.in. programy menedżerskie, rozwojowe oraz szkolenia. Od teraz, udział w niektórych programach prowadzonych przez MAKRO Polska będą mogli brać studenci uczelni SGH.
MAKRO stwarza szanse rozwoju na takich ścieżkach jak: Finansowy Biznes Partner, Analityk Biznesowy, role w Transformacji Cyfrowej, które mogą pomóc w drodze do bycia w przyszłości Dyrektorem Finansowym (CFO).
Kolejnym kluczowym elementem współpracy SGH i MAKRO Polska jest stworzenie możliwości zdobywania wiedzy o funkcjonowaniu firm w sektorze handlowym i żywnościowym.
MAKRO Polska dołącza do innych Członków Klubu, wśród których swoje miejsce zajmują firmy z branży FMCG, rynku technologicznego i finansowego, m.in. Santander, Samsung, Deloitte, EY oraz Microsoft.
Fot.: mat. prasowe