Top Market z nową strategią. "Nie zakładamy rewolucji, lecz ewolucję"

Top Market z nową strategią. "Nie zakładamy rewolucji, lecz&nbspewolucję"

Top Market przedstawił nową strategię. Sieć stawia na rozwój organiczny oraz marki własne. Liczba placówek w 2022 roku ma powiększyć się o co najmniej kilkanaście nowych punktów. W sklepach pojawią się też nowe kategorie, także marek własnych.

Działająca od 19 lat polska sieć sklepów spożywczych Top Market stawia na rozwój organiczny. Obecnie sieć ma już blisko 600 punktów, a tylko w ostatnich tygodniach dołączyło 10 nowych placówek. W ramach nowej strategii sieci proces odświeżania będzie dotyczył wielu obszarów funkcjonowania sklepów.

Silna marka własna 

Obecnie sieć skupia się przede wszystkim na wzroście organicznym. Jak informuje Zbigniew Wysocki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, do której należy Top Market, mowa m.in. o wprowadzaniu nowych produktów do stałego asortymentu oraz rebranding i wprowadzeniu szerokiego wachlarza produktów marek własnych.

Nie zakładamy rewolucji, lecz ewolucję. Nasze analizy ostatnich miesięcy wskazują, że Klienci poszukują wielu, nowych kategorii produktów w konkurencyjnych cenach. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i zbliżającego się okresu lata, planujemy wprowadzić własne wody mineralne. Później kolejne kategorie produktów, w tym lody i słodycze, produkty pierwszej potrzeby w każdym gospodarstwie domowym itd.

Zbigniew Wysocki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, do której należy Top Market

Pierwsze zmiany w sklepach Top Market

Pierwszą widoczną zmianą jest wprowadzenie nowego systemu oznaczeń POS w placówkach, nowej gazetki konsumenckiej (nowa wizualizacja, objętość, gama produktów, przepisy), jak również wprowadzenie po raz pierwszy katalogu produktów alkoholowych. A to dopiero początek.

Jak dodaje Magdalena Majer, kierownik działu marketingu Top Market, sieć planuje kolejne działania wizerunkowe. Jak informuje, Top Market będzie rozszerzać asortyment w sklepach o nowe kategorie. W placówkach pojawią się m.in. kwiaty, które klienci sieci odebrali bardzo pozytywnie w okresie Wielkanocy.

Rozbudowa sieci sklepów

Dodatkowo przedstawiciele zapowiadają nawiązanie współpracy z polskimi przedsiębiorcami z branży handlowej oraz otwarcie co najmniej kilkunastu nowych placówek do końca 2022 roku.
 
Sieć należąca do Polskiej Grupy Supermarketów (PGS) liczy blisko 600 sklepów własnych i partnerskich, zatrudniając łącznie ok. 10000 pracowników w placówkach na Lubelszczyźnie, Pomorzu, Warmii, Kujawach, Podlasiu oraz w województwie mazowieckim i łódzkim. W ostatnim czasie do sieci przyłączyło 10 nowych punktów. Zarząd firmy zaprasza do współpracy kolejne podmioty i do końca roku planuje otworzyć więcej placówek.


Fot.: Zbigniew Wysocki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, do której należy Top Market (mat. redakcji)

Reklama