Sery Valbon zyskały nowe opakowania. Mają podkreślać francuskie pochodzenie

Sery Valbon zyskały nowe opakowania. Mają podkreślać francuskie pochodzenie

Sery Valbon zyskały zupełnie nowe opakowania, które pokreślają ich francuskie pochodzenie. Pojawiła się na nich widoczna francuska flaga oraz symbol kraju – wieża Eiffla.

Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania, podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Klasyczne sery pleśniowe brie i camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu znad Sekwany.

Sery pleśniowe Valbon w nowych opakowniach (mat. prasowe)

Nowe opakowania serów pleśniowych Valbon

Valbon to oryginalne francuskie sery, które od lat zachwycają nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia. Kiedyś, z uwagi na cenę i dostępność, oryginalne sery brie i camembert zarezerwowane były na wyjątkowe okazje, dziś są łatwo dostępne i można cieszyć się ich smakiem na co dzień.

Wprowadzeniu serów w nowej odsłonie towarzyszyć będzie kampania (mat. prasowe)

Od teraz występują w nowych opakowaniach, które podkreślają ich pochodzenie.  A z czym właściwie kojarzy się Francja? 

Poza modą haute couture, Francja jest także ojczyzną serowarstwa. To tam, niemal tysiąc lat temu, zaczęto wytwarzać pierwsze gatunki serów. Z czasem francuskie wyroby zyskały rangę na jednych z najlepszych na świecie. Dziś szacuje się, że produkowanych jest tam nawet 700 rodzajów najróżniejszych serów, w tym oczywiście sery pleśniowe, na czele z najpopularniejszymi – brie i camembert. Gatunki te zaliczane są do serów podpuszczkowych z porostem pleśni, dojrzewają od 2 do 6 tygodni i charakteryzuje je delikatny, biały nalot. Camembert ma wyjątkowy owalny kształt, brie zaś wycina się tak, by tworzył trójkąty

I dokładnie tak prezentują się sery Valbon, tworzone według oryginalnej receptury francuskiego mistrza serowarstwa Henriego Hutina, których wygląd i smak to kwintesencja prawdziwego pleśniowego sera.

Kampania marketingowa Valbon

Premierze serów Valbon w nowej odsłonie będzie towarzyszyć kampania digitalowa, współpraca z influencerami oraz działania media relations. Za kreację odpowiada Grasp Group, media planuje Value Media, zaś działania z zakresu PR koordynuje Quality Public Relations. Koncept komunikacyjny bazował będzie na spontanicznie kojarzącej się z Francją modzie i krążył wokół francuskiego, pełnego drobnych przyjemności, stylu życia.


Fot.: mat. prasowe

Reklama