Sery Valbon zyskały zupełnie nowe opakowania, które pokreślają ich francuskie pochodzenie. Pojawiła się na nich widoczna francuska flaga oraz symbol kraju – wieża Eiffla.
Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania, podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Klasyczne sery pleśniowe brie i camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu znad Sekwany.

Nowe opakowania serów pleśniowych Valbon
Valbon to oryginalne francuskie sery, które od lat zachwycają nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia. Kiedyś, z uwagi na cenę i dostępność, oryginalne sery brie i camembert zarezerwowane były na wyjątkowe okazje, dziś są łatwo dostępne i można cieszyć się ich smakiem na co dzień.

Od teraz występują w nowych opakowaniach, które podkreślają ich pochodzenie. A z czym właściwie kojarzy się Francja?
Poza modą haute couture, Francja jest także ojczyzną serowarstwa. To tam, niemal tysiąc lat temu, zaczęto wytwarzać pierwsze gatunki serów. Z czasem francuskie wyroby zyskały rangę na jednych z najlepszych na świecie. Dziś szacuje się, że produkowanych jest tam nawet 700 rodzajów najróżniejszych serów, w tym oczywiście sery pleśniowe, na czele z najpopularniejszymi – brie i camembert. Gatunki te zaliczane są do serów podpuszczkowych z porostem pleśni, dojrzewają od 2 do 6 tygodni i charakteryzuje je delikatny, biały nalot. Camembert ma wyjątkowy owalny kształt, brie zaś wycina się tak, by tworzył trójkąty
I dokładnie tak prezentują się sery Valbon, tworzone według oryginalnej receptury francuskiego mistrza serowarstwa Henriego Hutina, których wygląd i smak to kwintesencja prawdziwego pleśniowego sera.
Kampania marketingowa Valbon
Premierze serów Valbon w nowej odsłonie będzie towarzyszyć kampania digitalowa, współpraca z influencerami oraz działania media relations. Za kreację odpowiada Grasp Group, media planuje Value Media, zaś działania z zakresu PR koordynuje Quality Public Relations. Koncept komunikacyjny bazował będzie na spontanicznie kojarzącej się z Francją modzie i krążył wokół francuskiego, pełnego drobnych przyjemności, stylu życia.
Fot.: mat. prasowe