Jan Frycz nowym ambasadorem Braci Koral. Rusza emisja sentymentalnego spotu

Jan Frycz nowym ambasadorem Braci Koral. Rusza emisja sentymentalnego spotu

Bracia Koral startują z kampanią. A weźmie w niej udział nowy ambasador marki – kultowy polski aktor filmowy i teatralny – Jan Frycz. W specjalnym spocie reklamowych zabiera on widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral.

Właśnie rozpoczęła się emisja spotu reklamowego Braci Koral, jednej z głównych marek higih premium w segmencie lodów w Polsce. Nagranie zostało zrealizowane w zachwycających i sielskich krajobrazach polskiego wybrzeża. Przewodnikiem w spocie jest Jan Frycz, nowy ambasador marki.

W kolejnej naszej „historii reklamowej” kontynuujemy sentymentalną podróży głównego bohatera, aby podkreślić, że czas wakacji, odpoczynku, wspomnień, miłości i „Lody Jak Dawniej” pozostają w naszych wspomnieniach na całe życie i że uwielbiamy do nich powracać przypominając sobie ten czas, który pozwala choć na chwilę odetchnąć od trudów życia codziennego.

Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral

Symbolika w każdej sekundzie

Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują charakterem do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera. Ich wspólnym elementem jest ukazanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody.  

Scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach Łeby, a Bałtyk niemal większości Polakom kojarzy się z wakacjami, dzieciństwem, błogimi chwilami i lodami jedzonymi nad brzegiem morza.

Ukazanie piękna polskich krajobrazów to również ważny element filmu, gdyż możemy być dumni z przepięknych i jakże nam bliskich okoliczności polskiej przyrody i scenerii niezależnie czy jest to południu czy północ naszego kraju. 

Piotr Gąsiorowski

Za kreację spotu odpowiada współpracująca od lat z firmą Koral Film Grupa, całościową koncepcję kampanii ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Za działania w sferze digital odpowiada SMI Agency.

Reklama w TV emitowana będzie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich na antenie TVP oraz TV Polsat. Zaplanowana została także bardzo intensywna akcja za pośrednictwem Internetu.

Jan Frycz nowym ambasadorem marki

Marka Bracia Koral zdecydowała się na nawiązanie współpracy z polskim aktorem Janem Fryczem. Jak przyznaje dyrektor marketingu PPL Koral, firma długo poszukiwała artysty, który wcieliłby się w rolę bohatera w reklamie i szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje.

"Wybór był jednogłośny – Jan Frycz, wybitny polski aktor teatralny oraz filmowy, doskonale rozumie naszą filozofię i dlatego jest tak doskonale przekonujący w tej produkcji" – przyznaje Piotr Gąsiorowski. 

Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie - pojawi się również przy okazji naszych kampanii w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL.

Piotr Gąsiorowski

Historia Braci Koral

Marka Bracia Koral jest obecna na polskim rynku od 2014 roku. Stworzona została przez młodsze pokolenie właścicieli z okazji jubileuszu 35-lecia firmy Koral, jako wyraz wielkiego uznania pracy dla jej założycieli – sam projekt miał mieć początkowo charakter jednoroczny.

Niemniej jednak ogromna popularność rynkowa „Lodów Jak Dawniej” sprawiła, że została ona ostatecznie już na stałe wprowadzona do portfolio firmy KORAL. W ramach promocji linii „Lodów Jak Dawniej” corocznie przygotowywane oraz realizowane są szeroko zakrojone kampanie reklamowe z udziałami gwiazd polskiego kina, sztuki i kultury.

Reklama