Piwo z kawą. To efekt współpracy Browaru Warszawskiego i marki Qethereal

Piwo z kawą. To efekt współpracy Browaru Warszawskiego i marki Qethereal

Od 21 kwietnia w menu Browaru Warszawskiego pojawi się rzemieślicze piwo z dodatkiem jakościowej kawy. To rezultat współpracy Browaru z Qethereal, nowej kawowej marki należącej do Columbus Polska SA.

Coffee Stout, bo właśnie tak nazywa się ten styl piwny, zadebiutuje już 21 kwietnia 2022 (czwartek) i będzie jedynym takim połączeniem w ofercie lokalu. Powstałe w pierwszym etapie piwo stout wzbogacono o mieszankę Qethereal 108° Fairtrade, składającą się w 80% z ziaren gatunku Arabika i 20% z ziaren gatunku Robusta.

Piwo z kawą Coffee Stout (mat. prasowe)

Bogactwo współczesnego piwnego świata to nie tylko tradycyjne receptury. Obok klasycznych stylów takich jak: Pils, Pszeniczne, Porter Bałtycki, Stout, American Pale Ale czy bardzo popularnego IPA, występuje cała gama ich najróżniejszych wariantów i interpretacji. Jednym z nich jest Coffee Stout – piwo, które uwarzyliśmy w kooperacji z Columbus Polska. Jestem przekonany, że zachwyci ono każdego piwnego i kawowego miłośnika.

Dawid Bąk, kierownik Browaru Warszawskiego.

Powstanie piwa Coffee Stout to jedno z działań spółki akcyjnej Columbus Polska, które wpisuje się w charakter marki Qethereal. Premiera piwa Coffee Stout odbywa się w czasie kampanii finansowania społecznościowego firmy Columbus Polska, dzięki której każdy może dołączyć do spółki i wesprzeć ją w realizowaniu działań.

 Prowadzona aktualnie kampania crowdfundingowa ma przyspieszyć stworzenie pierwszej na świecie edukacyjnej Kapsuły Eterycznej do degustacji kawy, rozwój naszej oferty czy wprowadzenie kawy w kapsułkach.

Tomasz Weczer, współtwórca marki Qethereal, prezes zarządu Columbus Polska SA

Źródło/foto: mat. prasowe

Reklama