Ciasto z majonezem? Mosso w najnowszej kampanii wielkanocnej

Ciasto z majonezem? Mosso w&nbspnajnowszej kampanii wielkanocnej

Kampania wielkanocna Majonezu Napoleońskiego Mosso, promująca zastosowanie majonezu w świątecznych potrawach, ruszyła w Internecie na przełomie marca i kwietnia.

W ramach najnowszych działań marketingowych internauci, zgodnie z big ideą marki „...bo jesteś szefem kuchni w Twoim domu!”, mogą się przekonać, dlaczego Majonez Napoleoński świetnie sprawdzi się nie tylko w standardowych zastosowaniach, ale także w ciastach. 

Dla naszej docelowej grupy gotowanie to przede wszystkim okazja do odkrywania nowych możliwości, składników, czy wreszcie smaków. To osoby, które uwielbiają eksperymentować, dlatego łączą nieoczywiste smaki i produkty, ciesząc się z każdej chwili. Dla nich upieczenie tradycyjnej babki w nowoczesny sposób z majonezem to ciekawe wyzwanie, ale z przede wszystkim ekscytacja.

Jarosław Dziedzicki, Head of Client Service w Abanana

Kampania połączyła wspomniane wartości z motywem niespodzianki, którą jest „niestandardowe” zastosowanie Majonezu Napoleońskiego Mosso. "Nasz Klient oczekiwał od nas kreatywności, wysmakowanego obrazu i zapamiętywalnego konceptu perswazyjnego i taki produkt otrzymał” – mówi Jarosław Dziedzicki.

Główną osią komunikacji jest spot, który wspólnie zrealizowały należąca do Grupy Eura7 agencja Abanana i studio produkcyjne Imperia Film. Za działania mediowe odpowiada hi GRUPA.

Kampania objęła efektywne kanały i formaty digital, wybrane sklepy sieci oraz popularne platformy mediowe. Reklamy statyczne i dynamiczne kierują odbiorcę  do specjalnego landing page, do którego smakowite treści zostały zainspirowane przez zespół Abanana. To tutaj odbiorca znajdzie komplet informacji o majonezie Mosso oraz bogactwo – między innymi – wielkanocnych przepisów.


Fot.: klatka ze spotu Mosso (YouTube)

Reklama