Kampania wielkanocna Majonezu Napoleońskiego Mosso, promująca zastosowanie majonezu w świątecznych potrawach, ruszyła w Internecie na przełomie marca i kwietnia.
W ramach najnowszych działań marketingowych internauci, zgodnie z big ideą marki „...bo jesteś szefem kuchni w Twoim domu!”, mogą się przekonać, dlaczego Majonez Napoleoński świetnie sprawdzi się nie tylko w standardowych zastosowaniach, ale także w ciastach.
Kampania połączyła wspomniane wartości z motywem niespodzianki, którą jest „niestandardowe” zastosowanie Majonezu Napoleońskiego Mosso. "Nasz Klient oczekiwał od nas kreatywności, wysmakowanego obrazu i zapamiętywalnego konceptu perswazyjnego i taki produkt otrzymał” – mówi Jarosław Dziedzicki.
Główną osią komunikacji jest spot, który wspólnie zrealizowały należąca do Grupy Eura7 agencja Abanana i studio produkcyjne Imperia Film. Za działania mediowe odpowiada hi GRUPA.
Kampania objęła efektywne kanały i formaty digital, wybrane sklepy sieci oraz popularne platformy mediowe. Reklamy statyczne i dynamiczne kierują odbiorcę do specjalnego landing page, do którego smakowite treści zostały zainspirowane przez zespół Abanana. To tutaj odbiorca znajdzie komplet informacji o majonezie Mosso oraz bogactwo – między innymi – wielkanocnych przepisów.
Fot.: klatka ze spotu Mosso (YouTube)