Rafał Kościuk: "szukamy odpowiedzialnych, choć trochę szalonych partnerów"

Rafał Kościuk: "szukamy odpowiedzialnych, choć trochę szalonych partnerów"

Fit Cake, który posiada już 50 punktów franczyzowych w kraju, zamierza zainwestować 1 mln zł w innowacyjne rozwiązania technologiczne, które poprawią dystrybucję i dostępność produktów sieci. Firma czeka na oferty od zainteresowanych przedsiębiorców i wynalazców.

Sieć franczyzowa Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się konceptów w branży spożywczej. Rozpoczęła działalność w 2016 roku i znakomicie wpasowała się ze swoim asortymentem w lukę na polskim rynku. Oferuje fit desery i wypieki bez cukru, adresowane do osób na różnych dietach, m.in.: diabetyków, alergików, chorych na celiakię, otyłość, a także depresję, która często powiązana jest z wysokim spożyciem cukru. Jej odbiorcami są także ludzie preferujący aktywny styl życia i sportowcy.

Chcielibyśmy, aby nasze produkty, które zyskały już dużą renomę, były jeszcze powszechniej i łatwiej dostępne. Interesują nas więc propozycje od firm i innowatorów dotyczące nowych aplikacji internetowych, automatów vendingowych, czy systemów marketingowych, które usprawnią sprzedaż i dostawy. Zależy nam, by wpisywały się one w nurt eco i zero waste.

Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake

Firma jest otwarta na różne propozycje. Jak przyznaje Rafał Kościuk, "szukamy odpowiedzialnych, choć trochę szalonych partnerów".  Przy czym dodaje, że firmie nie zależy na automatyzacji samej produkcji. Fit Cake chce pozostać siecią, która sprzedaje ciasta bez cukru i fit desery wyrabiane ręcznie, na zasadzie manufaktury, w certyfikowanych punktach franczyzowych.

Zgłoszenia można wysyłać na adres: kontakt@fitcake.pl.


Fot.: Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake (mat. prasowe)