Roxie Węgiel została twarzą marki kosmetycznej obecnej w sieci Rossmann

Roxie Węgiel została twarzą marki kosmetycznej obecnej w sieci Rossmann

Roksana Roxie Węgiel, gwiazda młodej polskiej sceny muzycznej, zwyciężczyni The Voice Kids Poland oraz międzynarodowego konkursu Junior Eurovision, została ambasadorką w drugim sezonie kampanii promującej nowości produktowe marki Stars from the Stars.

Kampania obejmuje cykl działań we współpracy z marką w social mediach (TikTok, Instagram) oraz dedykowaną sesję zdjęciową. Nowe kategorie produktów są dostępne już od kwietnia 2022 r. Kampania z udziałem Roxie rozpoczęła się 13 kwietnia i potrwa do końca maja.

Jak informuje w komunikacie firma, na fanów piosenkarki będą czekać na półkach naturalnie skuteczne kosmetyki do pielęgnację twarzy, wyczekiwane nowości do włosów oraz produkty do samodzielnego wykonania manicure hybrydowego. Produkty Stars from The Stars są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann w całej Polsce oraz sklepie internetowym marki.

Stars from The Stars to marka, która z impetem wkroczyła na rynek kosmetyczny jesienią 2021 jako "młodsza siostra" OnlyBio. Marka szturmem zdobyła TikTok, Instagram oraz serca młodych klientów osiągając ponad 194 mln wyświetleń na TikToku i docierając z contentem do 2 mln kont Instagrama.


Fot.: mat. prasowe

Reklama