Biedronka zwróci różnicę, jeśli znajdziesz tańszy produkt u konkurencji

Biedronka zwróci różnicę, jeśli znajdziesz tańszy produkt u&nbspkonkurencji

Biedronka wystartowała z własną tarczą antyinflacyjną. W ramach najnowszej akcji gwarantuje najniższe ceny wybranych produktów, a także niezmienność cen. Co więcej, jeśli klient znajdzie towar w niższej cenie u konkurencji, Biedronka zwróci mu różnicę.

Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu.

Które sklepy zaliczają się do konkurencji Biedronki?

Dyskonter w regulaminie zaznaczył, że akcja dotyczy wyznaczonych konkurencyjnych sieci. Jako sklep konkurencyjny dyskonter uznaje jedną z 15 sieci. Dokładniej mowa o sieciach:

  • Aldi,
  • Arhelan,
  • Auchan,
  • Carrefour,
  • Delikatesy Centrum, 
  • Dino,
  • Intermarche,
  • Kaufland, 
  • Lidl, 
  • Netto,
  • Polo Market,
  • Rossmann,
  • Stokrotka,
  • Topaz,
  • Żabka.

Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Aby uzyskać zwrot z różnicy, wystarczy przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną wraz ze skanami lub zdjęciami oryginałów dowodów zakupu w konkurencyjnym sklepie – na specjalny adres niskieceny@biedronka.pl.


Fot.: wnętrze sklepu Biedronka (mat. prasowe Biedronka)

Reklama