Biedronka wystartowała z własną tarczą antyinflacyjną. W ramach najnowszej akcji gwarantuje najniższe ceny wybranych produktów, a także niezmienność cen. Co więcej, jeśli klient znajdzie towar w niższej cenie u konkurencji, Biedronka zwróci mu różnicę.
Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu.
Które sklepy zaliczają się do konkurencji Biedronki?
Dyskonter w regulaminie zaznaczył, że akcja dotyczy wyznaczonych konkurencyjnych sieci. Jako sklep konkurencyjny dyskonter uznaje jedną z 15 sieci. Dokładniej mowa o sieciach:
- Aldi,
- Arhelan,
- Auchan,
- Carrefour,
- Delikatesy Centrum,
- Dino,
- Intermarche,
- Kaufland,
- Lidl,
- Netto,
- Polo Market,
- Rossmann,
- Stokrotka,
- Topaz,
- Żabka.
Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Aby uzyskać zwrot z różnicy, wystarczy przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną wraz ze skanami lub zdjęciami oryginałów dowodów zakupu w konkurencyjnym sklepie – na specjalny adres niskieceny@biedronka.pl.
Fot.: wnętrze sklepu Biedronka (mat. prasowe Biedronka)