Dotykačka to dostawca niezawodnego systemu POS online, z którego każdego dnia korzysta ponad 30 tys. europejskich firm. Fiserv Polska S.A. to właściciel marki PolCard, pionier polskiego rynku akceptacji kart płatniczych, z którego usług korzysta ponad 92 tys. polskich przedsiębiorstw. Efektem współpracy obu firm jest integracja popularnych modeli terminali płatniczych oraz PIN-padów oferowanych przez PolCard from Fiserv z systemem kasowym Dotykačka.
Integracja terminali PolCard from Fiserv z systemem POS online Dotykačka jest odpowiedzią na realne potrzeby naszych klientów. Automatyzując obsługę płatności bezgotówkowych, umożliwiamy przedsiębiorcom optymalizację procesu sprzedaży oraz poprawę zadowolenia ich klientów. Wspólnie z PolCard from Fiserv tworzymy wartość przynoszącą korzyść dla wszystkich stron.
Integracja umożliwia automatyzację procesu płatności bezgotówkowych, usprawnia obsługę klientów oraz poprawia bezpieczeństwo zakupów. Już czterech na pięciu Polaków płaci bezgotówkowo za produkty i usługi – nie tylko kartami debetowymi czy kredytowymi, ale także smartfonami, smartwatchami, aplikacjami lub kodami BLIK. Wzrost popularności bezgotówkowych i bezkontaktowych form płatności zauważalnie przyspieszył w roku 2020, wraz z nastaniem pandemii. Dla przedsiębiorców – szczególnie tych działających w sektorach HoReCa, handel detaliczny czy usługi – istotna stała się możliwość szybkiego podążania za preferencjami konsumenckimi. Integracja systemu Dotykačka z terminalami płatniczymi PolCard from Fiserv była więc przez nich oczekiwana.
Ta integracja to kolejna wspólna usługa kreowana wraz z naszym partnerem biznesowym, która pozwoli na uproszczenie samej transakcji płatniczej, a co za tym idzie podniesie komfort jej wykonania zarówno po stronie naszych klientów jak i posiadacza karty.
Integracją objęte zostały najczęściej wybierane przez przedsiębiorców modele terminali: Ingenico Move 3500, Ingenico Desk 3200 z PIN padem Ingenico Desk 1500. Portfolio zintegrowanych urządzeń będzie w przyszłości poszerzane o kolejne modele. Integracja – a w szczególności eliminacja kroku pośredniego, polegającego na ręcznym przepisywaniu kwoty płatności – zdecydowanie usprawnia i przyspiesza obsługę klientów przy sprzedaży towarów lub usług, ogranicza fizyczny kontakt oraz minimalizuje możliwość wystąpienia pomyłek kasjerskich.
Źrodło/Fot.: mat. prasowe