Jesień będzie miała smak Cejlonu
Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Battler Esencja płynąca z Cejlonu Jesień będzie miała smak Cejlonu

Doskonałej jakości i aromatowi herbat Battler trudno się oprzeć. Wszystko wskazuje na to, że tej jesieni smak płynący do nas prosto ze Sri Lanki będzie gorącym trendem konsumenckim. Dystrybutor marki bardzo intensywnie pracuje nad jej popularyzacją na polskim rynku.

Tak intensywnych działań skupionych na budowaniu wizerunku i zwiększaniu potencjału sprzedażowego rynek herbaciany nie widział od bardzo dawna. Battler to wśród niektórych miłośników herbaty marka wręcz legendarna, bo przecież niemal każdy jej element ma swoją legendę. Smak, pochodzenie, proces produkcji, wreszcie ikoniczny cejloński słoń Golden Giant - wszystko to jest wyznacznikiem doskonałości Battlera. Poza samą dbałością o jakość, marka robi jednak jeszcze jeden krok dalej i… Promuje swoje wartości.

Na cały rok 2022 zaplanowana jest szeroka akcja marketingowa, promująca walory smakowe herbaty Battler oraz filozofię stojącą za tą marką. Media tradycyjne, przestrzeń digitalowa oraz półki sklepowe zostaną zalane przez pozłacane pudełka, z których zerkać na nas będą różnokolorowe słonie reprezentujące różnorodną ofertę smakową herbaty.

Esencja płynąca z różnorodności

Kultura Cejlonu jest punktem wyjścia do produkcji herbaty oraz delektowania się nią. Kluczowym elementem tej kultury jest właśnie różnorodność. Można ją odnaleźć w bogatej ofercie smaków i aromatów, jakie proponuje swoim klientom Battler. Herbata ta bowiem jest tworzona w dużej mierze z myślą o konsumentach otwartych na poszukiwanie smaków, na doświadczanie i na kontemplację różnorodności.

Tak szeroki wybór sprawia, że nawet najbardziej wymagający wielbiciele herbaty odnajdują wśród smaków Battlera idealny gatunek dla siebie. A przy okazji odkrywają i próbują wielu pozostałych.

Różnorodność tej herbaty przejawia się również w jej idealnym dopasowaniu do różnych typów konsumentów. O tym także komunikuje marka w swoich publikacjach w mediach społecznościowych. Battler z jednej strony odpowiada gustom wymagających smakoszy, z drugiej strony potrafi być doskonałym wyborem dla konsumentów poszukujących po prostu satysfakcjonującego smaku. Z jednej strony nadaje się do celebracji chwili i delektowania się nutami smakowymi, a z drugiej strony idealnie sprawdza się do “codziennego” picia herbaty.

Esencja jakości

Unikalne warunki klimatyczne, które panują na Sri Lance i tamtejszych plantacjach, sprawiają, że cejlońska herbata nie ma sobie równych. Świadectwem tego jest działalność Maltras International - firmy, która jest producentem Battlera. Jej szacunek do historii i tradycji stojących za produkcją herbaty jest imponujący. Dzięki temu Battler staje się symbolem pasji do doskonałości oraz odpowiedzialnego podejścia.

Herbaty pochodzą ze specjalnie wyselekcjonowanych plantacji, stosujących tradycyjne metody produkcji. Dzięki temu przy procesie powstawania herbaty Battler - udaje się również dbać o środowisko naturalne, a także o środowisko pracy. Każdy listek herbaty ma znaczenie. Odpowiedni i przemyślany dobór dodatków także - to właśnie owoce, kwiaty i zioła wzbogacają smak Battlera. Mają również pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie konsumentów.

Wszystkie te elementy powodują, że każdy kolejny łyk Battlera potrafi być prawdziwą podróżą w egzotyczne rejony Sri Lanki, a aromat tej herbaty potrafi przypominać plantacje ukryte pośród wzgórz Cejlonu. Taki efekt zapewnić może tylko wyjątkowy proces produkcji, mający na uwadze najdrobniejsze detale, które składają się na finalny efekt zamknięty w ikonicznych pudełkach.

Wyznacznikiem jakości herbaty są liczne certyfikaty, którymi może pochwalić się Battler. Potwierdzają one ekologiczne sposoby produkcji oraz najwyższą jakość cejlońskiego napoju. Najważniejszym odznaczeniem, jakie zdobyło Maltras International jest Certyfikat Cejlońskiego Lwa.

Esencja płynąca z komunikacji

Battler wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko smakiem swoich herbat, ale również dbałością o promocję. Szeroki wachlarz działań promocyjnych zaplanowanych na ten rok udowadnia, że różnorodność Battlera to nie tylko oferta i smak, ale także zaangażowanie w budowanie świadomości marki i jej promocję.

Działania te realizowane są pod wspólnym hasłem “Esencja płynąca z Cejlonu”. Jest to nie tylko chwytliwy claim, ale także próba zaproszenia odbiorców do bajkowej narracji o pochodzeniu herbaty i jej konsumpcji. Słowo “Esencja” podkreślane przez markę i wykorzystywane przez nią w najróżniejszych kontekstach będzie w tym roku (a może i w kolejnych latach) prawdopodobnie jednym z najważniejszych komunikatów sprzedażowych w krajowej branży spożywczej. Warto pamiętać o tym już teraz!

Tegoroczna komunikacja marki Battler, której dystrybutorem na polskim rynku jest GladioGroup, to wielokanałowe i duże przedsięwzięcie. Pierwszym wyjściem z mroku była marcowa akcja promująca tygodniową obecność herbaty na półkach w Biedronce. Opierała się ona na intensywnych działaniach w digitalu - przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kanały marki na Instagramie i na Facebooku zaczęły tętnić życiem, prezentując nie tylko ofertę produktową, ale także treści lifestylowe oraz szerokie spojrzenie na kulturę picia herbaty.

Jednym z prekursorskich działań marketingowych Battlera były liczne współprace z influencerami, którzy promowali herbatę oraz udostępniali informacje dotyczące promocji w Biedronce. Publikacje, które ukazały się w sieci przybierały formę przepisów kulinarnych, informacji dotyczących składu produktu, postów lifestylowych, a nawet konkursu zorganizowanego przez jedną z czołowych polskich Instagramerek. Dystrybutor Battlera postawił w tym aspekcie na działania wizerunkowe i okazało się to doskonałym strzałem. Zasięgi publikacji oraz zaangażowanie internautów były ogromne.

Przełożyło się to także na obecne działania podejmowane przez dystrybutora. Są to różnego rodzaju akcje promocyjne w różnych sieciach sklepów na terenie całej Polski. Battler ukazuje się w zróżnicowanych edycjach, w unikalnych zestawach smaków i w limitowanych nakładach chętnie wykupowanych przez klientów.

Największa intensyfikacja akcji marketingowych Battlera planowana jest na drugą połowę roku. GladioGroup zapowiada pełen pakiet działań w formule B2B oraz trade marketingu, ale także zwrócenie się w komunikacji bezpośredniej do konsumentów - w tym przypadku mowa o dużej telewizyjnej kampanii reklamowej.

Nie bez znaczenia pozostaną spójne i konsekwentne działania w kanałach digitalowych, które będą nieustannie wspierały sprzedaż herbaty w sieciach sklepów spożywczych.

Esencja dobrej współpracy

Dlaczego te informacje są tak ważne? Bo świadczą o idei stojącej za sprzedawaniem wysokiej jakości produktów. Dystrybutor herbat Battler daje wyraźny sygnał światu, że promocja tej marki jest dla niego istotnym priorytetem.

Partnerzy biznesowi decydujący się na współpracę z GladioGroup mogą więc liczyć na podobne zaangażowanie w aspekcie wsparcia sprzedaży Battlera. Początek tego roku pokazał choćby stojący za marką ogromny potencjał digitalu. Jako nieodłączny element komunikacyjnego ekosystemu Battlera - media społecznościowe informują, promują i wspierają każdą kolejną akcję, w której herbaty te biorą udział.

Esencją dobrej współpracy jest to, że działając z producentem nad promocją i sprzedażą jego towaru - możemy liczyć na jego aktywny udział i zaangażowanie w tych działaniach. Battler jest najlepszym przykładem tego, że najwyższa jakość może iść w parze z pełną gotowością do współdziałania dla osiągnięcia wspólnych, jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

Warto podążać za trendami, a jeszcze lepiej jest je wyczuwać parę chwil przed tym, zanim nadejdą. Może zatem warto już teraz zrobić na półce miejsce na kilka pudełek herbat Battler? Kto wie czy “Esencja” nie stanie się niedługo słowem kojarzonym przede wszystkim z tą marką? Jesień będzie miała smak Cejlonu, to pewne!

 

Reklama