Wiosnę widać już nie tylko w kalendarzu, ale także za oknem. Co za tym idzie, sezon lodowy 2022 możemy uznać za otwarty. Na które marki stawia w tym roku PPL Koral? Jakie nowości pojawią się w ofercie? Sprawdzamy!
25-lecie marki Grand
W tym sezonie, w portfolio marki Koral nie zabraknie kultowej serii lodów Grand, która świętuje w tym roku 25-lecie istnienia, i z tej okazji obfituje w nowe smaki – bezowy z bezami i wkręconym sosem truskawkowym w białej czekoladzie, a linia Grand Gold w smak – śmietankowy z wkręconym sosem truskawkowym w białej czekoladzie z chrupkami kukurydzianymi karmelizowanymi. Twarzą kampanii ww. prestiżowej linii lodów została Marcelina Zawadzka.
Lody Ekipa w nowych smakach
Kultowe już lody Ekipa wystąpią w tym roku w dwóch totalnie nowych smakach: sorbetowe jabłkowe w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym oraz sorbetowe pomarańczowe w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym.
Nowości i nowe odsłony kultowych lodów
Kostka Śnieżna pojawi się w kuszącej odsłonie o smaku śmietankowym z galaretką wieloowocową. Najbardziej znane lody marki Koral – Koktajlowe – wzbogacą się o smak jogurtu naturalnego z sosem truskawkowym, mango i czekoladowym – dekorowane kolorową posypką. Linia lodów Oskar pojawi się w nowym smaku – gumy balonowej w białej czekoladzie, a lody Solo zyskają nowy wariant – o smaku mango.
W porftolio Koral pojawi się także nowość. Mowa o marce Slick – lodach w designerskich opakowaniach, których adresatami są dzieci i młodzież. Są dostępne w czterech smakach: Cream, Choco, Strawberry i Fresh – owocowe lody wodne z polewą o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym.
- Przeczytaj też: Koral startuje z kampanią nowej marki lodowej
W segmencie familijnym lody Kolorowe Lato zaprezentują się z nietuzinkowym połączeniem, czyli smakiem słonego karmelu z wanilią Bourbon. Kontynuacja lodów na licencji z bohaterami z kreskówek zaskoczy małych konsumentów nowymi propozycjami – Rożkiem Psi Patrol o smaku waniliowo-truskawkowym z sosem truskawkowym, dekorowanym białą czekoladą oraz Kubkiem SpongeBob o smaku śmietankowym z galaretką cytrynową, dekorowanym mleczną czekoladą.
Bracia Koral – Lody Jak Dawniej
Tegoroczną kampanię drugiej marki – z segmentu high premium – Bracia Koral – Lody Jak Dawniej – uświetni swoją twarzą ceniony aktor filmowy i teatralny – Jan Frycz. Linia „Lody jak dawniej” 900 ml oferuje trzy nowe smaki: truskawkowe, o smaku bezowym z bezami i sosem truskawkowym oraz lody o smaku jogurtu i sorbetu z czarnej porzeczki.
W pojemności 450 ml pojawią się lody o smaku śmietankowym oraz truskawkowym. „Smaki Dzieciństwa” zaskoczą konsumentów pysznymi połączeniami nut smakowych takich jak: śmietankowo-czekoladowe z wiśniami i sosem wiśniowym. Prestiżowa linia – „Deser Lodowy” specjalnie dla fanów czekolady wystąpi w zupełnie nowym smaku: brownie z ciasteczkami cookie Dough z sosem czekoladowym.