Koral startuje z kampanią nowych lodów Slick w designerskich opakowaniach

Koral startuje z kampanią nowych lodów Slick w designerskich opakowaniach

Kampania nowej serii lodów od Koral – Slick – będzie kierowana głównie do dzieci i młodzieży. Obejmuje emisję spotu wideo w stylu retrowave w digitalu, reklamy display na TikToku, Facebooku, IG oraz w Google oraz ogólnopolską kampanię DOOH. Jak informuje marka, kolejnym etapem będzie współpraca z influencerami i konkurs.

Slick to nowe lody marki Koral w designerskich opakowaniach, których adresatami są dzieci i młodzież. Są dostępne w czterech smakach: Cream, Choco, Strawberry i Fresh – owocowe lody wodne z polewą o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym.

Komunikacja produktu utrzymana jest w stylu graficznym retrowave i obejmuje szeroko zakrojoną kampanię graficzną Google Ads i Facebook Ads, emisję specjalnie opracowanego spotu wideo na TikToku, YouTubie oraz Facebooku, a także ogólnopolską akcję DOOH.

Oprócz kampanii wideo, display oraz DOOH zaplanowana jest również współpraca z czołowymi tiktokerami oraz atrakcyjny konkurs z oryginalnymi nagrodami m.in.: limitowanymi oraz indywidualnie stworzonymi dla tej kampanii bluzami z kolekcji „SLICK” oraz sprzętem elektronicznym. W miejscach sprzedaży lodom Slick towarzyszyć będą materiały POS w postaci designerskich wlepek.

Kampania reklamowa potrwa do czerwca. Za kreację, stworzenie spotu wideo, organizację współpracy z influencerami oraz konkursu, a także obsługę kampanii TikTok Ads, Facebook Ads i Google Ads odpowiada agencja Veneo.

Reklama