Nowa kampania dotyczy marki własnej sieci Lidl Polska – Lupilu, która obejmuje artykuły dla niemowląt i małych dzieci. Są to przede wszystkim pieluszki, pantsy, kosmetyki, nawilżane chusteczki, a do tego pierwsze dania dla maluszków – z certyfikatem BIO oraz ubranka dla najmłodszych.
Kampania jest odpowiedzią na to, czego najbardziej na starcie młodzi rodzice potrzebują: zrozumienia, dodania im pewności siebie, a przy tym oferty artykułów, których jakości i bezpieczeństwa mogą być pewni.
Marki własne już jakiś czas temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za doskonałą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie. Aby spełnić rosnące oczekiwania najbardziej wymagających klientów, Lidl Polska oferuje serie pieluszek marki własnej – Lupilu PREMIUM i SOFT & DRY. Zastosowano w nich nowe technologie, które zapewniają lepszy komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo potwierdzone certyfikatami, m.in. Instytutu Matki i Dziecka.
Kampania Lupilu w nowej odsłonie została zaplanowana na kwiecień. W ramach kampanii przewidziano emisję spotu w telewizji, kampanię digital oraz działania w ramach social mediów.
Fot: mat. prasowe