Firma Van Pur S.A, właściciel marki Łomża, wraca z komunikacją „W swoim tempie”. Kampania telewizyjna startuje w kwietniu i potrwa do końca wakacji. Bohaterem niezmiennie jest Adam Woronowicz, twarz marki Łomża.
Kampania podkreśla regionalny charakter marki. W komunikacji Łomża inspiruje do nieśpiesznego czerpania przyjemności z wolnych chwil, jednocześnie podkreślając wyjątkową jakość piwa z lokalnego browaru. Idea spotów reklamowych opiera się na lekkiej abstrakcji z przymrużeniem oka, a historie przenoszą w radosny czas z przyjaciółmi na łono kojącej natury.
![](/media/cache/04/76/047662e9acd8f31a3b6361b89a9c0324.jpg)
Intensywna kampania reklamowa Łomży „W swoim tempie” wystartowała 4 kwietnia, obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD, internet, materiały POS oraz działania PR. W ramach kampanii emitowanych będzie kilka różnych filmów.
Fot. mat. prasowe