Charytatywna akcja Vizir „Ubrania od Serca” już po raz piąty

Charytatywna akcja Vizir „Ubrania od Serca” już po raz piąty

„Ubrania od Serca” to akcja organizowana przez markę Vizir oraz Towarzystwo Nasz Dom.

Głównym jej celem jest wspieranie dzieci przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz pomaganie im w budowaniu pewności siebie.

5. edycja programu „Ubrania od Serca”

Misją akcji jest wsparcie dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych, poprzez ufundowanie voucherów na zakup ich wymarzonych ubrań, które samodzielnie wybiorą. Do udziału w programie klasyfikowane są ośrodki, które otrzymują najniższe dofinansowanie oraz te, których średnia kwota przeznaczana na zakup ubrań dla jednego dziecka w skali roku jest najmniejsza. Do tej pory wsparcie otrzymało 6 800 dzieci.

„Ubrania od Serca” to wspaniała akcja, która rok do roku dostarcza wiele radości podopiecznym placówek opiekuńczo-wychowawczych. Dzieci są niezwykle podekscytowane możliwością samodzielnego wyboru i zakupu ubrań. Akcja wpisała się już w nasz coroczny harmonogram działań i takie same sygnały otrzymujemy od placówek. Cieszymy się, że już po raz piąty możemy wspólnie nieść wsparcie i radość dzieciom.

Iwona Niemasz, Przewodnicząca Towarzystwa Nasz Dom

Razem możemy więcej!


Marka Vizir wspiera dzieci z domów dziecka przekazując również produkty do prania dla najbardziej potrzebujących placówek opiekuńczo-wychowawczych. W ramach programu umożliwia Polakom zaangażowanie się w akcję i pomoc dzieciom z domów dziecka.

Każdy, kto w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2022 roku zakupi proszki lub kapsułki do prania Vizir Większa Siła Odplamiania oznaczone pomarańczowym serduszkiem na opakowaniu, wspiera akcję „Ubrania od Serca”. To właśnie ze sprzedaży tych produktów, część dochodu jest przeznaczona na vouchery dla dzieci z domów dziecka, które samodzielnie będą mogły zakupić nowe ubrania.

Niezwykle cieszę się, że możemy wspólnie obchodzić pięciolecie programu „Ubrania od Serca”. Dziękujemy wszystkim Polakom, którzy zaufali marce Vizir i sięgnęli po nasze produkty do prania, a tym samym zaangażowali się we wsparcie dzieci. Przed nami jeszcze wiele do zrobienia, ale sukcesy poprzednich edycji pokazują, że Polacy to ludzie o wielkich sercach. Mamy nadzieję, że również w tym roku zjednoczymy siły i sprawimy radość dzieciom. Dziękujemy, że jesteście z nami!

Mariola Mirek, Dyrektor ds. Komunikacji w Procter & Gamble w Centralnej Europie

Fot: mat. prasowe


 

Reklama