Możesz wszystko, ale nie musisz nic – Hardmade przedstawia nowości

Możesz wszystko, ale nie musisz nic – Hardmade przedstawia nowości

Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy okazji nowy rozdział — bez alkoholu i bez presji! 

Na półki sklepowe trafiły aż trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. Są to dwie nowe bezalkoholowe propozycje: Strawberry Crush 0,0%, czyli truskawka z gwarancją orzeźwienia oraz rhubarb crush 0,0% — wyciskający potencjał rabarbaru do ostatniej kropli. 

Od początku chcemy dawać naszym klientom realne poczucie wolności. Decyzja o stworzeniu bezalkoholowych wariantów Hardmade 0,0%, jest tego naturalną konsekwencją. Jednak nie chodzi tylko o większy wybór. To przede wszystkim okazja do tego, żeby szerzej mówić o presji, jakiej doświadczają młodzi dorośli i dać im jeszcze więcej możliwości do działania w zgodzie ze sobą.

Ewelina Zacharczuk brand manager w Kompanii Piwowarskiej

Po udanej ubiegłorocznej premierze marki Kompanii Piwowarskiej, Hardmade wraca również z propozycją nowego smaku alkoholowego. Hardmade Pear Crush to orzeźwiające połączenie piwa z lemoniadą o smaku soczystej gruszki. W nowej kompozycji delikatna słodycz spotyka przyjemnie kwaśne nuty, aby razem stworzyć lekką i rześką całość. 

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszy nowy spot reklamowy. Hardmade pokazuje w nim świat, w którym nie ma dobrych i złych decyzji. Marka zapewnia swoje wsparcie tym, którzy robią to, co naprawdę sprawia im przyjemość. Zapewniając, że dzięki pojawieniu się Hardmade 0,0% możliwości jest jeszcze więcej. To manifest rzeczywistości pozbawionej wygórowanych oczekiwań, pełnej wolności i różnorodności oraz dowód na to, że marka doskonale rozumie świat młodych dorosłych i presję, której doświadczają na co dzień.

Nowe warianty Hardmade są dostępne od 14 marca w ogólnopolskiej dystrybucji, w bezzwrotnych butelkach 400 ml z kapslem twist off. Wprowadzeniu nowości towarzyszy spot ATL, działania w digitalu, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania w mediach społecznościowych. Hardmade po raz kolejny planuje ścisłą współpracę z wybranymi lokalami gastro. 


Fot. mat. prasowe

Reklama